Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد روستایی در"لالیتپور" نپال در حال حمل نذورات اهدایی خود به معبد در جشنواره آیینی "شیکالی"/ رویترز درگیری با پلیس در جریان اعتصاب کارکنان بخش حمل و نقل در اکوادور/ خبرگزاری فرانسه مرکز اسکان پناهجویان کشور جنگ زده "بروندی" در تانزانیا/ گتی ایمجز خط پایان مسابقه دو 1500 متر مردان در مسابقات جهانی دوومیدانی در دوحه قطر/ رویترز عکس گرفتن گردشگران با ببر در یک مرکز نگهداری ببرها در چیانگ مای" تایلند/ خبرگزاری آناتولی کشف بیش از 12 میلیون قطعه اسب آبی خشک شده در کشور پرو/ خبرگزاری فرانسه بازداشت معترضان هنگ کنگی از سوی پلیس/ آسوشیتدپرس مراسم رژه هفتادوچهارمین سالگرد تاسیس ارتش اندونزی در جاکارتا/ خبرگزاری فرانسه جشنواره سالانه شکرگذاری از باران و برداشت محصولات کشاورزی در اتیوپی/ آسوشیتدپرس پسر 5 ساله بریتانیایی با گوسفند خود به جشنواره سالانه انتخاب احشام برتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ خبرگزاری فرانسه پاپ فرانسیس در مراسم انتخاب کاردینال‌های جدید کلیسای کاتولیک در کلیسای سنت‌پترز واتیکان/ EPA بدون شرح مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ از کیک "بوریس جانسون" تا کلاس درس "دالایی لاما"

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۵۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است