Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: مرز خسروی از امروز برای ورود و خروج زوار به طور کامل بازگشایی می‌شود. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز در نخستین نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به عدم امکان تردد زوار از مرز خسروی به دلیل اتفاقات داخلی عراق اظهار داشت: مرز خسروی از امروز به طور کامل بازگشایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه بیان کرد: پیگیری کردیم که مسیر جدیدی پیدا کنیم که اگر منع تردد در بغداد ادامه داشت، زوار را از مسیر جدید عبور دهیم که این کار انجام شده است و البته مقرر شده منع تردد در بغداد هم رفع شود.

وی با اشاره به ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران عنوان کرد: تمرکز این ستاد بر پیشگیری و افرایش تاب‌آوری کشور در مقابل حوادث است.

آخرین وضعیت مرز‌ خسروی| بازگشایی مرز صحت ندارد / منتظر تأمین امنیت زائران از سوی ‌عراق ‌هستیممرز خسروی همچنان مسدود است/ اطلاع‌رسانی پیامکی وضعیت برگه تردد اربعینمرز خسروی ‌به درخواست مسئولان ‌‌عراق همچنان بسته است/ زائران فعلا از تردد در مرز خسروی خودداری کنند

بازوند گفت: قره سو امسال باید به هر شکل ممکن لایروبی شود وگرنه در فصل بارندگی ممکن است مشکل ساز شود و مهندسی رودخانه باید در استان بیشتر جدی گرفته شود؛ سال گذشته گاماسیاب در سه نقطه طغیان کرد و خساراتی به بار آورد.

استاندار کرمانشاه درباره وضعیت مستأجران زلزله‌زده عنوان کرد: مصوبه دولت این بود که به مستأجران مناطق زلزله‌زده 40 میلیون تسهیلات داده شود و اختصاص زمین به آنها خارج از مصوبه دولت بوده است. با این وجود در راستای تحقق رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل تهدید زلزله به فرصت، به دنبال آن هستیم که این موضوع را محقق کنیم.

وی افزود: در دو سال اخیر، در بحث بازسازی روستایی به اندازه ده سال در استان کار انجام شده است.

بازوند اظهار کرد: در قانون جدید مدیریت بحران بر لزوم مشارکت مردم در مدیریت بحران ها تاکید شده است که بیانگر اهمیت این موضوع است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امهال تسهیلات به سود گردش مالی و چرخه اقتصادی استان نیست و مدیران دستگاه ها بیش از مدت قانونی به امهال تسهیلات اصرار نکنند که به ضرر استان است.

انتهای پیام/ ت

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در نشست آغاز طرح جهادی خدمات رسانی به مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه، با اشاره به حضور قریب نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه، گفت : در همین راستا پرداختن به مشکلات این شهر و رفع آنها برای مسئولین استانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه و مسائل و مشکلاتی که در آن وجود دارد، نیاز است که رسیدگی به مناطق شهر در یک برنامه هم افزا و جدی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، مشکلات و مسائل حل نشده بسیاری در شهر کرمانشاه وجود دارد و مردم هم کار‌های انجام شده را رصد می‌کنند و هم مشکلات را می‌بینند، بنابراین نیاز است که با حضور میدانی و عملیاتی و با یک کار کارشناسی و با یک برنامه زمانبندی توافقی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

صحرایی گفت: در همین راستا امروز بازدید‌ها و حضور میدانی خود را همراه با فرماندار و شهردار کرمانشاه و جمعی از مسئولین شهرداری از منطقه پنج شهرداری آغاز کردیم.

وی افزود: انتخاب این منطقه به عنوان اولویت اول هم به لحاظ وسعت و جمعیت بالای این منطقه و نیز موقعیت قرارگیری این منطقه است که ورودی شهر برای بسیاری از مسافران است و از طرفی بزرگترین مجموعه‌های تفریحی و گردشگری شهر در این منطقه قرار دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: در بازدید صورت گرفته از بخش‌های مختلف این منطقه مسائل مختلف مانند ساخت و سازها، نظافت و رفت و روب شهری، آسفالت و اصلاحات پارک‌ها و بوستان‌ها و کانال‌های آب و ... رصد شده و در نهایت منجر به تصمیماتی در سطح منطقه شد که قرار است با یک زمانبندی کارشناسی توافقی انجام شود.

وی افزود: در بحث پیگیری مصوبات هم معاونت عمرانی و هم بازرسی استانداری نظارت خواهند داشت و روند کار‌ها را پیگیری می‌کنند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: انجام برخی از مصوبات نیازمند همکاری بین سازمانی است که فرماندار کرمانشاه در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد دارد.

صحرایی گفت: بخش عمده وظایف هم بر عهده شهرداری است که قرار است با یک زمانبندی مشخص اجرایی شود.

تابستان امسال چهره منطقه ۵ شهرداری زیباتر می‌شود/ مردم باید تغییرات را مشاهده کنند

وی خاطرنشان کرد: طبق توافق صورت گرفته قرار است قسمت مهمی از مصوبات امروز تا پیش از شروع تابستان اجرایی شود، به نحوی که برای مردم محسوس و ملموس باشد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: علاوه بر نظارت در مجموعه‌های اداری حتما مصوبات امروز باید بصورت منطقه‌ای اعلام شود، چرا که بهترین ناظر برای پیگیری اقدامات خود مردم منطقه هستند.

وی تصریح کرد: نکته مهم در اجرای مصوبات تمرکز بر کیفیت کار است و نباید برای سرعت بیشتر کیفیت را قربانی کرد و مردم باید کیفیت اجرا‌های مصوبات را مشاهده کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: اعتبارات اصلی اجرای مصوبات برعهده خود شهرداری است و جایی که اعتبارات میان بخشی نیاز است، از روش‌های تهاتر و ... استفاده می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می‌شود
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • فراهم بودن شرایط برای واردات ماشین آلات سنگین درسیستان وبلوچستان
  • آغاز حضور میدانی و عملیاتی مسئولین استانی و شهری برای رفع مشکلات شهر
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند