Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:20:22 GMT

انتقال تیم فوتسال پلیمر به باشگاه بعثت کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۰۰۳۲

انتقال تیم فوتسال پلیمر به باشگاه بعثت کرمانشاه

پس از آنکه در ماه‌های گذشته شرکت پتروشیمی پلیمر کرمانشاه از تیمداری در لیگ دسته اول فوتسال کشور انصراف داد و امتیاز تیم این شرکت به هیات فوتبال استان واگذار شد، اکنون این تیم به باشگاه بعثت کرمانشاه منتقل شده تا بازیکنان آن در ادامه مسابقات لیگ با لباس بعثت به میدان بروند.

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در این باره اظهار کرد: طی توافقی که اخیرا با مدیرکل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان داشتیم، قرار بر این شد تا برای کمک به ادامه حضور تیم سابق پلیمر در لیگ دسته اول، این تیم را به باشگاه بعثت منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم در هفته اول لیگ با عنوان تیم هیات فوتبال کرمانشاه به میدان رفت، اما از آنجایی که هیات فوتبال استان قصد تیمداری ندارد، تصمیم برآن شد تا از این پس با عنوان تیم فوتسال بعثت در مسابقات لیگ فوتسال حضور پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به استراحت این تیم در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال اشاره کرد وگفت: در دومین بازی در رقابت‌های لیگ دسته اول که چهارشنبه این هفته برابر تیم فولاد سیرجان خواهد بود، بازیکنان تیم با لباس بعثت بازی می‌کنند.

وی در ادامه باتاکید براینکه قصدی برای تغییر در کادر فنی و بازیکنان تیم ندارد، گفت: این تیم بازیکنان و کادر فنی قدرتمندی دارد که می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند، برای همین تمامی حمایت‌های لازم را از آنها خواهیم داشت تا سال آینده شاهد حضورشان در لیگ برتر فوتسال کشور باشیم.

تیم سابق پلیمر کرمانشاه در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کرمانشاه با نتیجه پرگل 7 بر یک از سد تیم پارسیان شهر قدس عبور کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!

آن‌‌ها روز گذشته از سد تیم پارسیان تهران گذشتند تا همچنان یکی از بخت‌های مسلم صعود به لیگ دسته دوم باشند.

بعد از این بازی گرچه با برد یاران نیکبخت همراه شد، اما این سرمربی جوان به تصمیمات داور اعتراض کرد و نوشت کمیته داوران بایستی برای لیگ‌های پایین‌تر حساسیت بیشتری در زمینه داوری به خرج دهد. اعتراض نیکبخت اما به همین‌جا ختم نشد و او مدعی شده تنها تیمی هستند که در کشور VAR دارند و برای اثبات این حرفش تصویری که از طریق دوربین‌های باشگاه شکار شده و خطای محرز روی بازیکنش را نشان می‌هد، منتشر کرده است.

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • تنها تیم VAR دار ایران در لیگ دسته سوم!
  • شمسایی: افغانستان می‌تواند شگفتی‌ساز شود
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران