Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسن عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان استان در تشریح عملکرد اداره کل در حوزه روستایی و عشایری بیان کرد: تعداد 239 مورد خانه های ورزش روستایی در حال بهره برداری در خراسان جنوبی موجود است که تعداد 150028 نفر از جمعیت روستاها به خانه های ورزشی دسترسی دارند که از این تعداد 75101 نفر زن و 74927 نفر مرد می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از 19802 متر مربع مساحت ورزشی در استان با سرانه ورزشی 0.1319 خبر داد و گفت: بنا بر گزارش دفتر نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، تعداد اماکن ورزشی ساخته شده در سطح روستاهای استان خراسان جنوبی 89 عدد به مساحت 483867 مترمربع بوده و در سال جاری نیز جهت احداث و تکمیل 14 پروژه به مساحت 19800 متر مربع مبلغ 39000 میلیون ریال تامین اعتبار گردیده که پس از اخذ تخصیص از سازمان برنامه و بودجه قابل هزینه می باشد. حسن عزیزی همچنین به برگزاری و پیش بینی تعداد 42 جشنواره با موضوعات موسیقی آیینی، صنایع دستی و طبخ خوراکی ها با برآورد 5877 میلیون ریال در سال 98 اشاره کرد و عنوان داشت: از این تعداد 28 مورد شهرستانی، 10 مورد استانی و 4 مورد به صورت منطقه ای خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی مادی و معنوی مدیر کل ورزش و جوانان استان موسیقی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سید مجتبی ذبیحی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستاها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجراها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.

در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند