Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حادثه سقوط آرمان غیاثی پسر بچه هشت ساله که ۲۹ شهریور امسال در حین مسابقات سنگ‌نوردی در فولاد شهر دچار آسیب شد»؛ این روزها توجه مسئولان هیئت کوهنوردی اصفهان را به خود جلب کرده است، اما برگزاری این مسابقه که آیا مجوز داشته یا خیر، صحبت ها و واکنش های مختلفی به همراه داشته است.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بی‌اطلاعی این هیئت از برگزاری این مسابقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان، گفت: هیئت سنگ نوردی استان، مسئول برگزاری مسابقه است و باشگاه فولادشهر باشگاهی بوده که تنها اجازه تمرین و آموزش داشته و اختیاری برای برگزاری مسابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نصر اظهار کرد: متولیان مسابقه، درون خودشان تبلیغات داشتند و بعد تبلیغات را عمومیت دادند، اما قبل از آن نه به هیئت اطلاع رسانی شده بود و نه خود هیئت متوجه این برگزاری این مسابقه شده بود. هیئت کمیته صعودهای ورزشی دارد و خود برگزار کننده مسابقات است و نمی‌پذیریم که کسی بخواهد خلاف خود را به گردن هیئت بیندازد.

وی در خصوص اینکه چرا هیئت متوجه تبلیغات چندروزه این مسابقات نشد، گفت: هیئت یک دستگاه و مرجع رسمی است و متولیان مسابقه می توانستند به شیوه درست و اصولی، با هیئت مکاتبه کنند و مانند باشگاه‌های دیگر با گرفتن مجوز، برنامه‌هایشان را اجرا کنند، از سوی دیگر برگزارکنندگان این مسابقه نیز می‌دانستند که باید از هیئت استان، مجوز اخذ کنند، بنابراین اکنون کسی اجازه ندارد اذهان عمومی را مشوش کند.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان با تاکید بر اینکه «خطای کسی را قبول نمی‌کنیم و قطعا با خاطی برخورد خواهیم کرد»، افزود: باشگاه متخلف، تنها مجوز کوهنوردی و صعود در طبیعت را دارد و پروانه و مجوزی برای برگزاری این مسابقه نداشته و خلاف آیین‌نامه و بخش‌نامه‌ها عمل کرده‌ است.

وی با اشاره به اینکه مرجع رسمی مسابقات در استان، فقط این هیئت است، افزود: در زمان تصدی ام، سه باشگاه سنگ نوردی در اصفهان بود، اما امروز ۴۷ باشگاه ایجاد شده است و تمام باشگاه ها باید با مهر قانونی، زیر نظر هیئت فعال باشند، این که هرکس شخصا سالن اجاره و اقدام به برگزاری مسابقه کند، پذیرفته نیست؛ بنده هیچ خصومت شخصی با کسی نداشته و در مسائل سلامت جامعه و ورزش با کسی شوخی ندارم.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان در خصوص واکنش دیرهنگام خود به حادثه، گفت: عوامل برگزاری تصور نمی‌کردند که این اتفاق، تا این حد عمیق نفوذ کند و یک روز تمام مسئله را پنهان کردند، اما بالاخره دو روز بعد از حادثه سقوط آرمان، دبیر هیئت متوجه اتفاق شد و آن را به من اطلاع داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سنگ نوردي فولادشهر اصفهان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد

هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی زمان پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون را بررسی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون دوومیدانی از جمله فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود. پس از استعفای هاشم صیامی در اردیبهشت 1402، افشین داوری مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت، اما پس از نزدیک به 6 ماه سکان سرپرستی را به مهدی مبینی تحویل داد. مبینی هم که قرار بود انتخابات را برگزار کند، سودای ریاست داشت و به دلیل ثبت‌نام در انتخابات، از سمتش کنار کشید تا حسین مطیعی در 26 اسفند به عنوان سومین سرپرست دوومیدانی منصوب شود.

سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته

 

در همان اوایل حضور مطیعی، مهلت ثبت‌نام از نامزدهای ریاست به پایان رسید و 13 نفر به نام‌های احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین‌افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی نام‌نویسی کردند.

با توجه به اهمیت برگزاری انتخابات، پژمان معتمدی که دو بار در سال‌های گذشته به عنوان دبیر مجمع حضور داشت، به عنوان سرپرست دبیری منصوب شد تا امور مربوطه را انجام بدهد. اصلی‌ترین ماموریت معتمدی برگزاری مجمع انتخاباتی است، البته که باید مقدمات این کار فراهم شود. یکی از این مقدمات برگزاری جلسه هیئت رئیسه به منظور پیشنهاد تاریخ مورد نظر برای برگزاری انتخابات است. بر همین اساس قرار است جلسه هیئت رئیسه هفته آینده برگزار شود تا اعضای آن، پیشنهاد خود را برای زمان برگزاری انتخابات ارائه کنند.

به نظر می‌رسد با توجه به بررسی صلاحیت مدیریت نامزدها، انتخابات دوومیدانی در خرداد ماه به انجام برسد تا این فدراسیون پس از یک سال بالاخره رنگ حضور یک رئیس را به خود ببیند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد