Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ یونس منفرد رئیس پلیس راهور استان در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این همایش همزمان با سراسر کشور با هدف فرهنگ سازی و نهادینه کردن مقررات راهنمایی و رانندگی مخصوصا در حوزه موتورسیکلت سواران برگزار می‌شود.

او افزود: در این رزمایش نیرو‌هایی از یگان امداد، یگان ویژه، یگان مرزبانی، یگان راهور، شرکت پست، از خیابان شهدای ارتش تا شهرک آزمایش را بصورت رژه موتوری طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در استان ۳۰ درصد تصادفات در حوزه موتور سیکلت سواران و راکب است به همین منظور برگزاری این چنین رزمایش‌هایی برای فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و افزایش ایمنی نقش بسزایی دارد.

 

انتهای پیام/ش

همایش موتور سیکلت سواران قانونمند در تبریز برگزارشد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان، نوعی ریل گذاری برای حضور هر چه بیشتر سرمایه بخش خصوصی در اقتصاد آذربایجان غربی می‌باشد.

جواد کرمی ۸ فروردین در سومین جلسه هماهنگی همایش فرصت های سرمایه گذاری استان افزود: برگزاری همایش سرمایه گذاری استان آذربایجان‌غربی در سالی که توسط مقام معظم رهبری، سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی هم چنین خاطرنشان کرد: تهیه فهرست و مطالعات پیش امکان سنجی و نیز امکان سنجی فرصت های سرمایه گذاری (محتوی) برای برگزاری هر چه بهتر همایش فرصت های سرمایه گذاری استان ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • افزایش نرخ جریمه رانندگی منجر به بازدارندگی رفتار‌های پرخطر
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • یک جانباخته در برخورد دو دستگاه موتور سیکلت با پاترول
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری رزمایش نوروزی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در نیشابور + تصاویر