Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@08:13:07 GMT

کنترل بدرفتاری دانش آموزان با کمک یک نرم‌افزار

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۰۸۳۷

کنترل بدرفتاری دانش آموزان با کمک یک نرم‌افزار

ایتنا - دکتر آدی ووتن به‌عنوان یک روان‌شناس بالینی و مدیر اجرایی اسمایلینگ مایند در این رابطه اعلام کرده است که معلمان باید از این نرم‌افزار برای تمرین آگاهی ذهن، مدیتیشن و تنظیم عواطف در کلاس بهره ببرند. او دراین‌باره می‌گوید: «معلم می‌تواند در مورد چگونگی واکنش جسمی بدن نسبت به احساسات صحبت کند.» دانش آموزان مدارس استرالیا با استفاده از نرم‌افزارها مدیتیشن کرده و احساسات آن‌ها برای جلوگیری از بروز رفتارهای مخرب در مدرسه یا افزایش امید به آینده روشن در کودکان با پیش‌زمینه تروما ضبط می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  abc، دکتر آدی ووتن به‌عنوان یک روان‌شناس بالینی و مدیر اجرایی اسمایلینگ مایند در این رابطه اعلام کرده است که معلمان باید از این نرم‌افزار برای تمرین آگاهی ذهن، مدیتیشن و تنظیم عواطف در کلاس بهره ببرند. او دراین‌باره می‌گوید: «معلم می‌تواند در مورد چگونگی واکنش جسمی بدن نسبت به احساسات صحبت کند.»
 
علاوه بر این نرم‌افزارهای یادشده می‌تواند برای کودکان با نیازهای پیچیده بسیار مفید باشد. آدی ووتن دراین‌باره اعلام کرد: «این‌یک مشکل بزرگ در سراسر استرالیا است ... معلمان به‌عنوان روانشناس یا مشاور تربیت نمی‌شوند و معمولاً هنگام کار با دانش‌آموزانی که دارای مشکلات پیچیده سلامت روانی هستند نمی‌توانند شرایط را مدیریت کنند.»
 
علاوه بر این گزارش‌ها نشان داده است که سوءاستفاده عاطفی رایج‌ترین نوع غفلت از کودکان در مراقبت از فرزند آوری در سراسر استرالیا است. علاوه بر این مراقبت‌های بعد از تروما در خانواده‌ها بسیار پایین است و علاوه بر این گران بودن این دسته از خدمات موجب عدم مراجعه برای درمان شده است.
 
به‌این‌ترتیب مدرسه به آسیب‌پذیر مکان برای بروز پیامدهای تروما در کودکان تبدیل می‌شود اما آموزش معلمان برای حفظ موقعیتی پویا در درمان این دسته از مشکلات روانی می‌تواند از بروز این دسته از حوادث تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند. در این میان نرم‌افزارهای پیشنهادی گروه‌های درمانی برای از بین بردن این سری از آسیب‌ها تا حد زیادی کمک‌رسان خواهد بود.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: دانش آموزان نرم افزار مدیتیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گشودن نامه جوانی برای امام رضا (ع) که قصد مهاجرت داشت (فیلم) اسحاق قالیباف با موتور آمد و درباره مهاجرت به کانادا توضیح داد (فیلم)

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم)
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • با تمام توان برای برقراری عدالت آموزشی در سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنیم
  • ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و سرمایشی مدارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پایش هوشمند شبکه‌های توزیع و انتقال انرژی با سامانه بومی
  • پایش هوشمند سامانه‌های توزیع و انتقال انرژی با سامانه بومی
  • رفع نیاز صنایع و زیرساخت‌های انرژی کشور با تلاش فناوران ایرانی