Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، «امیر دریادار سیاری»، رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، در بدو ورود به استان ایلام با حضور در پایانه مرزی مهران، طی دیدار و گفت و گوی صمیمانه با زائران اربعین حسینی و شنیدن مشکلات و درخواست های آنان از نحوه خدمت رسانی موکب های ارتش مستقر در این منطقه بازدید و دستورات لارم را به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به زائران صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این سفر از بیمارستان های صحرایی، خبازخانه ها و آشپزخانه های سیار و یکان های آمادی و پشتیبانی نیروهای زمینی، پدافند و هوایی ارتش مستقر در این منطقه مرزی بازدید و سپس وارد منطقه مرزی دهلران استان ایلام شد.

دریادار سیاری در منطقه مرزی دهلران ضمن بررسی میزان آمادگی یکان های رزمی و پشتیبانی رزمی مستقر در خطوط صفر مرزی از آمادگی بالا و توان رزمی نیروهای حاضر در این منطقه ابراز رضایت کرد.

شایان ذکر است در این دیدار امیر دریادار موسوی، معاون عملیات آجا و امیر سرتیپ جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش و امیر منفرد زاده معاون آماد و پشتیبانی ارتش وی را همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت رسانی روابط عمومی مشکلات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) شمال‌غرب کشور از ارتفاعات و پایگاه های عملیاتی بوکان بازدید و از امنیت پایدار این منطقه که توسط رزمندگان ایجاد شده تقدیر و تشکر کرد.

وی در این بازدید یک روزه در جریان تلاش و مجاهدت های  حافضان امنیت در این منطقه از  آذربایجان غربی قرارگرفت  و از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو  کرد .

در این بازدید، فرمانده سپاه بوکان و جمعی از فرماندهان نظامی شهرستان سردار را همراهی می کردند .

 

 

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد