Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@11:34:12 GMT

سکوت؛ ستاره ششم فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۱۷۰۹

سکوت؛ ستاره ششم فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال در هر موضوع بحث برانگیزی که مرتبط با این فدراسیون باشد، سکوت می‌کند و گویا این سیاست خسته کننده پایانی ندارد. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، این روزها فوتبال ایران حال و روز خوبی ندارد و شرایط آن روز به روز آشفته‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمونه آخر آن موضوع تغییراتی است که در تیم امید رخ می‌دهد و گویی هر اتفاق جدید به سکوت فدراسیون فوتبال شدت می‌بخشد. وضعیت بغرنج تیم امید، برگزاری جلسات اضطراری کمیته فنی و توسعه فدراسیون را به دنبال داشت. جلساتی که با وجود تصمیمات مهم اتخاذ شده در آن، از سوی سایت فدراسیون فوتبال اطلاع‌رسانی صورت نگرفت.

سطح اطلاع‌رسانی در فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات و اخبار مهم آن، آنقدر نزول پیدا کرده که رفت و آمدهای سرمربی تیم امیدش به فضای مجازی کشیده می‌شود. فرهاد مجیدی با رفتار قهرآمیزش نسبت به کمیته فنی، تصمیمات آنها را زیر سؤال برده و بدون توجه به مسائل مطرح شده در این کمیته، استعفای اینستاگرامی می‌دهد.

پس از استعفای فرهاد مجیدی بحث‌های زیادی در خصوص انتخاب سرمربی به میان آمده است. موضوع انتخاب حمید استیلی به عنوان جانشین مجیدی در حالی از روز گذشته در رسانه‌ها مطرح شده که فدراسیون فوتبال هنوز هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است. در حالی که تمام رقبای آسیایی ایران در راه المپیک تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند، اما ظاهراً فدراسیون فوتبال ما هنوز اندر خم یک کوچه است...

تیم امید ایران همانند فرزندی است که پدرش سرپرستی این فرزند را هر روز به دست یک نفر می‌سپارد و تکلیف خودش را نمی‌داند. مانند فرزندی که از بلاتکلیفی‌اش بغض کرده و این بغض ادامه دارد و این پدر، همچنان با سکوتش به شدت این بغض اضافه می‌کند. مشخص نیست در حال حاضر تیم امید در فدراسیون فوتبال بازیچه دست چه افرادی است که در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد و این سیاست سکوت که در قبال هر مسئله‌ای اعمال می‌شود، وضعیت را بغرنج‌تر می‌کند. سیاست خسته کننده‌ای که مسلماً هیچ کمکی هم به این فدراسیون نکرده و اتفاقاً بار انتقادات را سنگین‌تر هم می‌کند.

سایت فیفا پیش‌تر در مطلبی با اشاره به صعود تیم‌های ایران در رده‌های مختلف به جام جهانی برای فوتبال کشورمان از لفظ «پنج ستاره» یاد کرده بود و با شرایط کنونی باید گفت که سکوت، ستاره ششم این فدراسیون است.

آغاز برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های المپیک در آسیا/ امیدهای ایران همچنان بلاتکلیفبرگزاری جلسه کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال درباره تیم امیددست پیش مجیدی پس از ٢ راهی که کمیته فنی پیش روی او گذاشت/ استیلی گزینه اصلی سرمربیگری امید

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فرهاد مجیدی تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهاد مجیدی تیم فوتبال امید فرهاد مجیدی تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟

فرهاد مجیدی اواخر پاییز سال ۱۳۹۰ هنگامی که ستاره بی، چون و چرای استقلال محسوب می‌شد، ترجیح داد از این تیم جدا شده و راهی الغرافه قطر شود. اتفاقی که هنوز هم هواداران استقلال از آن به عنوان یک واقعه تلخ یاد می‌کنند و مدعی‌اند اگر مجیدی در استقلال می‌ماند، این تیم قهرمان لیگ یازدهم می‌شد، اما فرهاد هم دلایل خاص خودش را داشت و ترجیح داد دوباره لژیونر شود.

مجیدی به الغرافه قطر پیوست و فروردین سال ۹۱ به واسطه لیگ قهرمانان آسیا با این تیم به تهران آمد تا به مصاف پرسپولیس برود. در مورد آن مسابقه و اتفاقاتی که داخل ورزشگاه آزادی به وقوع پیوست، خودتان کاملا در جریان هستید ولی نکته این‌جاست که کریم باقری ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی روز ۲۹ فروردین سال ۹۱ برای ملاقات با دوستان قطری خودش به اردوی الغرافه رفت و اتفاقا با استقبال گرم فرهاد مجیدی هم مواجه گردید.

ستاره استقلالیِ آن روز‌های فوتبال ما به کریم باقری با لبخند می‌گفت: آقا کریم شما چرا بازنشسته نمی‌شی؟!

ملاقات مجیدی و کریم باقری بازتاب بسیار زیادی در آن مقطع پیدا کرد و حتی رسانه‌های قطری هم در موردش نوشتند. اتفاقا در سالیان بعد مجیدی و کریم باقری بار‌ها یکدیگر را در جریان دیدار‌های استقلال و پرسپولیس تحت عنوان مربیان دو تیم ملاقات کردند.

منبع: خبر ورزشی

tags # فرهاد مجیدی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • حکم انضباطی هاشمی نسب صادر شد/ مصاحبه مربی استقلال دردسر ساز شد!
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محرومیت فوری سرمربی نام آشنا!
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان