Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بوحمدان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن تأکید کرد که آنها در بازی با سپاهان بدشانس بودند. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مصدومیتی که در ابتدای بازی با سپاهان دچارش شد، گفت: متأسفانه از ناحیه کشاله مصدوم شدم، این در حالی است که در بازی با پارس جنوبی هم با درد بازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با سپاهان مهم بود و ناراحت شدم که شرایط کمک کردن به تیم را از دست دادم، حالا هم باید مراحل درمانی را پشت سر بگذارم و امیدوارم تا سه هفته دیگر شرایط بازی را پیدا کنم.

وی با بیان این مطلب که تیمش می‌توانست از بازی با سپاهان امتیاز بگیرد، تأکید کرد: ما در نیمه اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم، ولی دروازه‌بان آنها چند واکنش بسیار خوب داشت. اگر آن توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد، قطعاً اتفاقات دیگری رقم می‌خورد. وقتی هم گل خوردیم فرصت جبران داشتیم، ولی یک گل سالم ما مردود اعلام شد و یک پنالتی هم برای ذوب‌آهن گرفته نشد. این مسائل در نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

بوحمدان در ارتباط با اینکه آیا بحران خاصی در ذوب‌آهن وجود دارد که این تیم نتیجه نمی‌گیرد، تصریح کرد: ما مشکل خاصی نداریم و می‌بینید که خوب فوتبال بازی می‌کنیم. ذوب‌آهن فقط نیاز به یک برد دارد تا از این شرایط بیرون بیاید. ما بازیکنانی با کیفیت و یک کادر فنی خوب داریم و قطعاً در آینده شرایط را تغییر خواهیم داد.

هافبک ذوب‌آهن درباره مشکلات مالی و عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان این تیم تصریح کرد: بازیکنان انتظار دارند که این مشکل برطرف شود. امیدوارم باشگاه وعده‌هایش را عملی کند و مشکلات مالی هم برطرف شود.

اصفهان| منصوریان: در دربی اصفهان از 2 چیز لطمه خوردیم/ دنبال این نیستم که با «سر سابیدن» به گل برسیم

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه، بازیکن استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیم‌شان گفت: شرایط تیم واقعا خوب و ایده آل نیست چه از نظر مالی و چه از نظر زیرساخت و سخت افزاری ولی این مهم باعث نمیشود که ما تلاشمان را نکنیم، با تمام قوا به مصاف سپاهان میرویم که تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولین هم بتوانند کمک بکنند و شرایط را سامان ببخشند، همان‌طور که همگان می‌بینند تیم ما کاملا بومی است و هیچ تیمی در ایران یا کشور نداریم که تمامی بازیکنان آن متعلق به آن شهر باشد و این مسئله باید برای آن استان‌مهم باشد و نگاه ویژه تری به ما داشته باشند. مبالغ قراردادی ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم هستیم فقط به خاطر آینده خودمان است و قانون کم شدن سهمیه تیم ها به خیلی بازیکنان ضرر زد اما با تلاش و تمرینات منظم به فکر بازگشت به سطح اول هستم.

او در مورد شرایط خودش گفت: شرایط خودم هم بعد از اینکه مصدومیت طولانی داشتم خدا را شکر این فصل بعد از بازی کردن در تیم ملاثانی به شرایط خوبی رسیدم و در ۲۰ بازی به میدان رفتم انشالله که فصل را با همین عملکرد بتوانم تمام کنم و فصل بعد اتفاق‌های خوبی رخ دهد. همان‌طور که در نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم جدا شوم و باشگاه رضایت نامه من را صادر نکرد و در این بازی های باقی مانده با تمام انرژی به میدان میروم.

او راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و ما به این مسئله واقف هستیم، بازیکنان ملی پوش دارد ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد که در تیم های مطرح ایران بازی کردند حتی سابقه قهرمانی با تیم های دیگر در سال های گذشته را داشتند. خود من در تیم های فولادخوزستان، تراکتور تبریز، ماشین سازی، نفت ابادان را داشتم و انگیزه لازم را داریم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا بتوانیم اول بازی قابل قبول و زیبایی انجام بدهیم و بتوانیم پیروز بازی هم باشیم و این شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم که این مسئله بستگی به حمایت هواداران از ما دارد، از هواداران درخواست داریم که فرزندان شهر خود را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل سپاهان باشند تا بتوانیم پس از پایان بازی شادی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود