Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امینی دروازه بان تیم پیکان تهران در گفت و گو با ایلنا درباره شکست تیم پیکان در هفته ششم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: شب عجیبی مقابل نفت داشتیم دوبار از حریف جلو افتادیم اما بازی به نفع آنها برگشت و موفق شدند که در آخر برنده شوند. روی صحنه گل اول از بازیکنان عذرخواهی کردم و الان هم مجددا معذرت می‌خواهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: روی این صحنه گل مقصر بودم اما اصلا نتوانستم توپ را ببینم. در لحظه غروب آفتاب توپ بالا رفت و وقتی برای دفع توپ رفتم، توپ محو شد و چیزی ندیدم. بعد از اینکه توپ از من رد و روی سر بازیکن حریف نشست تازه فهمیدم که اشتباه کرده‌ام. بعد از این گل بچه‌ها نتیجه را جبران کردند و جلو افتادیم اما به نظرم از روی بدشانسی بود که عقب افتادیم. 

دروازه بان تیم پیکان درباره اینکه گل سوم نفت باید مردود اعلام می‌شد گفت: بله، من و مدافعان که این صحنه را دیدیم مشخص بود که آقای حاتمی قبل از ضربه زدن به توپ با آرنج به صورت مهران موسوی زد و مرتکب خطا شده بود. خیلی‌ها می‌گویند خطا بوده اما متاسفانه خطایی اعلام نشد و همان توپ گل شد تا ما این بار ضرر کنیم.

امینی درخصوص رویارویی با تیم سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: قرعه سختی داریم اما اگر همانند چند هفته اخیر باشیم و بتوانیم تیم قابل احترام سپاهان را شکست بدهیم قطعا یک پای فینال خواهیم بود. سپاهان یکی از مدعیان در این جام است و در صورت پیروزی مقابل آنها می‌توانیم توانایی‌های پیکان را اثبات کنیم.

دروازه بان پیکان در این خصوص که به عملکرد مدافعان و دروازه‌بان‌های پیکان انتقاد می‌شود عنوان کرد: خیلی علاقه داشتم که در این باره صحبت کنم. عده‌ای منتظر بودند تا ما شکست بخوریم و به ما حمله کنند. نمی‌دانم چرا در این چند هفته اخیر تمام نگاه‌ها به دروازه پیکان است؟ سوال من این است که مگر دروازه‌بان‌های دیگر اشتباه ندارند و مدافعان حتی گل به خودی نزدند؟ چرا هیچ منتقدی به تیم‌های دیگر نگاه نکردند؟

امینی افزود: یک عده هم نمی‌دانند که کارنامه من چه بوده و فوتبال هم نگاه نمی‌کنند ولی می‌گویند که به تازگی از تیم پایه‌های پیکان به رده بزرگسالان آمده‌ام. واقعا برای خودم هم عجیب است که چرا همه به پیکان حمله می‌کنند! عده‌ای به دنبال خراب کردن روحیه من و همبازیانم هستند؛ همه آنها را می‌شناسیم و آنها فکر می‌کنند که فقط ما اشتباه می‌کنیم. خودم در چند بازی سخت حضور داشتم و با توجه به تجربه کمی که داشتم در چهار مسابقه سه گل خوردم. اشتباه پیش می‌آید و من باز هم از همبازیان و کادرفنی عذرخواهی می‌کنم اما آنهایی که به دنبال چنین مسائلی هستند بدانند که نمی‌توانند با این حواشی حواس ما را پرت کنند.

مهدی امینی در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی به دنبال جذب یک دروازه بان بوده یا خیر گفت: هیچ بحثی وجود ندارد، من و آقای شیخ ویسی خیلی خوب در کنار هم تمرین می‌کنیم و مربیان هم کاملا راضی هستند. تازه 6 هفته از مسابقات گذشته و ما 24 هفته دیگر پیش رو داریم. نمی‌دانم که چرا باید چنین مسائلی را مطرح کنند و دروازه‌بان‌های دیگر را اینطور مورد حمله قرار نمی‌دهند؟ نمی‌دانم چرا از دروازه‌بان‌های دیگر که سراغ داریم در 5 مسابقه 5 گل بد خورده‌اند انتقادی نمی‌شود. متاسفانه چنین مسائلی در فوتبال ما زیبنده نیست اما ما اهمیت نمی‌دهیم و محکم به راه خودمان ادامه می‌دهیم.

بازیکن پیکان درباره مسابقات پیش رو گفت: بازی مقابل نفت مسجد گذشت و بعد از سپاهان هم باید مقابل پرسپولیس تهران در لیگ بازی کنیم. امیدواریم که در این مسابقه نتیجه بگیریم و شکست برابر نفت را جبران کنیم. از آقای فرکی و آقای میرزاپور خیلی تشکر می‌کنم که برای ما زحمت می‌کشند؛ امیدوارم جواب زحماتی که آنها تحمل می‌کنند را بدهم و مایه سربلندی تیمم باشم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیکان تهران مهدی امینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی

محمد قربانی در جام حذفی روسیه گلزنی کرد اما نتوانست 

طرفداری | اورنبورگ 4-2 از دینامو مسکو شکست خورد.

تیم فوتبال اورنبورگ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روسیه، به مصاف دینامو مسکو رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب این تیم شد. محمد قربانی، لژیونر ایرانی اورنبورگ، در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

اورنبورگ در این دیدار با نتیجه 2 بر 0 از حریف خود عقب افتاد. اما در دقیقه 68، محمد قربانی با هوشمندی و جاگیری مناسب، یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا امیدها به بازگشت اورنبورگ به بازی زنده شود. با این حال، دینامو مسکو در ادامه بازی 2 گل دیگر به ثمر رساند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید. اورنبورگ در دقایق پایانی بازی نیز یک گل دیگر به ثمر رساند، اما این گل برای جبران شکست کافی نبود.

با این شکست، تیم فوتبال اورنبورگ از رقابت‌های جام حذفی روسیه حذف شد. این تیم در ادامه فصل باید تمرکز خود را روی لیگ برتر روسیه بگذارد و برای بقا در این رقابت‌ها تلاش کند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن