Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@06:40:34 GMT

مناسب‌سازی پیاده‌روها

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۲۸۹۹

مناسب‌سازی پیاده‌روها

این کار به‌ شکل ویژه در دستور کار معاونت فنی و عمران قرار گرفت و در مدت زمان کوتاهی بیش از ۷۰۰‌مترمربع از پیاده‌روهای این معابر بهسازی شد.

در این طرح به مسیر عبور و مرور معلولان و روشندلان توجه شده است و این مناسب‌سازی به گونه‌ای صورت گرفته کـه این شهروندان مــی‌توانند بــه راحتی در آنـها تردد کنند.

کد خبر 457212 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز گفت: در زمان تعریف یک پروژه در سطح منطقه یک، اگر پروژه تملک داشته باشد، یقینا تملک پلاک مدنظر برای شهرداری به واسطه موضوع ریالی، بسیار هزینه‌بردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمد امین، امروز_ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز که در سالن جلسات شهرداری منطقه یک شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در سطح منطقه یک بخشی از پروژه‌های اجرایی مربوط به پیاده‌راه‌ها است که پیاده‌راه‌های محور بزرگراه آیت‌الله حائری و پیاده‌راه امام‌زاده قندیلی از جمله آنها است.

وی افزود: ساماندهی باغات منطقه یک همچون باغ ناصری، باغ خدر و سایر پروژه‌های باغ‌سازی که به شهرداری واگذار شده است از دیگر پروژه‌های اجرایی تعریف شده در این منطقه است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز تصریح کرد: در سطح منطقه یک اجرای پروژه‌های بزرگ مقیاس در دستور کار است که پروژه دور برگردان اردیبهشت در بلوار شهید چمران، زیرگذر قصردشت و تقاطع جام‌جم از جمله این پروژه‌ها است.

امین با بیان اینکه در سطح منطقه یک شاهد برخی مشکلات در تملک هستیم و به دلیل اینکه تملکات در این منطقه در مقایسه با سایر مناطق بسیار هزینه‌بردار است، ادامه داد: در زمان تعریف یک پروژه در سطح منطقه یک، اگر پروژه تملک داشته باشد یقیناً تملک پلاک مدنظر برای شهرداری به واسطه موضوع ریالی، بسیار هزینه‌بردار است.

وی اضافه کرد: معمولاً پروژه‌های منطقه یک درگیر موضوع تملک هستند اما به واسطه جلساتی که در کمیسیون عمران برگزار می‌شود رفع مشکلات و تخصیص اعتبارات و منابع بودجه به گونه‌ای در دستور کار است که پروژه‌های منطقه هم‌چون سایر پروژه‌های مناطق دیگر به جریان بیفتد و اجرای پروژه پیش برود.

کد خبر 746953

دیگر خبرها

  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • (تصاویر) پیاده‌روی مردمی حمایت از عفاف و حجاب
  • پیاده روی دختران رزنی به مناسبت هفته سلامت
  • منطقه یک شیراز، منطقه هزینه‌بردار در تملک
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • معبر اطراف میدان توحید در کرمان پیاده‌راه می‌شود
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام