Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:30:18 GMT

تکذیب شایعات مربی‌گری ساوت‌گیت در تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۳۲۴۹

تکذیب شایعات مربی‌گری ساوت‌گیت در تاتنهام

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس شایعات درباره احتمال سرمربی‌گری‌اش در تاتنهام را رد کرده و می‌گوید به دنبال آینده‌ای بلندمدت به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب نتایج ضعیف تاتنهام با هدایت سرمربی آرژانتینی‌اش مائوریسیو پوچتینو در فصل جدید و شایعات متعددی درباره علاقه او به ترک این تیم انگلیسی و فعالیت در یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، شایعات دیگری منتشر شد که نشان می‌داد احتمال دارد در صورت ترک تاتنهام توسط پوچتینو، گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس به جای او سکان هدایت اسپرز را به دست بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ولی ساوت‌گیت این شایعات را رد کرده و می‌گوید به دنبال آینده‌ای بلندمدت در تیم ملی کشورش بوده و قصد دارد تا سالهای سال به عنوان سرمربی انگلیس به فعالیت در عرصه مربی‌گری ادامه دهد.

 

ساوت‌گیت در این باره گفت:" آدم شنبه شب می‌خوابد و یک‌شنبه صبح بیدار می‌شود و می‌بیند رسانه‌ها برنامه خودشان را ریخته‌اند و حجم انبوهی خبر درباره شما منتشر کرده‌اند. ببینید، من در طول تابستان هم گفتم من کسی نیستم که به دنبال این پست و آن پست باشم و بگویم باشد، این در را باز می‌گذارم و آن در را هم باز می‌گذارم تا ببینیم چه پیش می‌آید".

 

 

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" من سرمربی تیم ملی انگلیس هستم و این شغل برایم امتیاز بزرگی است و به آن افتخار می‌کنم. من با این تیم خیلی کار دارم. ما معتقدیم تیم ملی انگلیس می‌تواند به پیشرفت خود ادامه دهد و تا زمانی که به من بگویند تو را در تیم ملی نمی‌خواهیم تا پایان قراردادم یعنی تا سال 2022 به این کار ادامه خواهم داد. ماجرا این است".

 

تیم ملی انگلیس موریسیو پوچتینو گرت ساوت گیت (سرمربی) تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد؛ مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه شهداب که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت‌های لیگ را از دست داده بود؛ با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی در کنار رحمان محمدی راد در کادر فنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد نمود.

بدین ترتیب کاپیتان دوست داشتنی تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

کد خبر 6088336 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت