Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@13:27:48 GMT

معاون اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۳۳۷۵

معاون اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی سفر می کند

معاون اول رئیس جمهور فردا دوشنبه (۱۵ مهر) به منظور شرکت در همایش ملی روز روستا و عشایر و آغاز عملیات اجرایی قطعه شانزدهم کریدور جنوب شرقی به شمال شرق که از بیرجند به سمت ایستگاه یونسی گناباد است، به بیرجند سفر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، طبق اعلام استاندار خراسان جنوبی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور فردا دوشنبه (۱۵ مهر) به همراه تعدادی از وزیران و روسای سازمان های مختلف به خراسان جنوبی سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«محمد صادق معتمدیان» اعلام کرده است شرکت در همایش ملی روز روستا و عشایر و غاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن بیرجند- یونسی (قطعه ۱۶) از جمله برنامه های جهانگیری در سفر به خراسان جنوبی است.

 

طبق اعلام وی، قرار است وزاری نیرو، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصاد و دارایی در این سفر اسحاق جهانگیری را همراهی کنند.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته نیروی انتظامی زائران اربعین حسینی اصفهان روزنامه موکب اربعین شبستان بیرجند استاندار خراسان جنوبی معاون اول رئیس جمهور بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر

امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین مراسم گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در حالی در بیرجند مرکز خراسان جنوبی برگزار شد که باران در حال باریدن بود و یگان‌های مختلف نیروهای مسلح مستقر در مرکز استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در مراسم روز ارتش با گرامیداشت ایثارگری‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح جمهوری ایران اظهار داشت: به دلیل شرایط موجود در جهان امروز تشخیص حق از باطل کار مشکلی شده است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام(ص)گفت: زمانی که تشخیص حق از باطل مشکل می‌شود، فردی از خاندان من که نام او روح‌الله و معید به امداد الهی است خواهد آمد که در این زمان پرده‌ها را برخواهد داشت. این اتفاق بزرگ افتاده و خداوند متعال برای نجات بشر، روح الله را فرستاده که این موضوع مقدمه‌ای برای پایان افسانه فریب غرب خواهد شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان حدیثی از حضرت علی(ع) که نقل شده «در آینده یهود در فلسطین تشکیل حکومت خواهد داد»، تصریح کرد: هرچند جامعه عربی را با اسلام می‌شناسند اما در این حدیث آمده که جامعه عرب و غیر عرب با هم همراه خواهند شد.

وی تأکید کرد: امروز بسیاری از اعراب می‌گویند که ما باید مانند ایران عمل کنیم نه اینکه نوکر آمریکا و اسرائیل باشیم.کشورهای که در منطقه  پایگاه مقاومت هستند حمایت خود را از ملت فلسطین نشان داده و این موصوع سبب رسوایی دشمن شده است.

عبادی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس اسلامی ایران، ارتش برای مردم و مردم برای ارتش است و مردم ایران اسلامی قدر نیروهای مسلح را می‌دانند و در دوران دفاع مقدس با حضور خود در میادین نبرد به صدام سیلی زدند که دیگر نتوانست  از جای خود بلند شود.

امیر سرتیپ دوم جیل شاطری فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: امروز اگر کشوری تجهیزات نظامی نداشته باشد هدفی بسیار مناسب برای دشمن است که خوشبختانه امروز نیروهای مسلح ایران اسلامی در این زمینه به خودکفایی رسیده و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به وظیفه خود که ایجاد امنیت است به بهترین شکل عمل می‌کنند.

در ادامه این مراسم یگان‌های حاضر در میدان با اجرای مراسم رژه از مقابل جایگاه و مسئولان استان یک بار دیگر شکوه اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ 251

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • نمایش شکوه اقتدار نیروهای مسلح در بیرجند + تصویر
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی