Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@11:00:03 GMT

درخشش «انگل» در بوسان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۳۴۵۹

درخشش «انگل» در بوسان

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «انگل» که برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن بود، برنده بزرگ بیست و هشتمین دوره جوایز بویل در جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان هم شد.

این کمدی سیاه ۶ جایزه برد که جایزه بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد مکمل و بهترین بازیگر زن مکمل برای پارک میونگ-هون و لی جونگ-اوئن از جمله آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه بهترین فیلمنامه نیز به بونگ و نویسنده همراهش هان جین-ون رسید و جایزه بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی متن فیلم را نیز دریافت کرد.

این در حالی است که بونک چونگ-هو کارگردان فیلم و سانگ کیانگ-هو بازیگر نقش اصلی آن اکنون در آمریکا هستند تا در اولین اکران فیلم شرکت داشته باشند.

در این مراسم جایزه بهترین کارگردان به کیم-تائه-گیون برای فیلم «شمایل سیاه جنایت» رسید.

فیلم هونگ سانگ-سو یعنی «هتل کنار رودخانه» هم جایزه بهترین بازیگر مرد اصلی را برای کی جو-بونگ دریافت کرد و جئون دو-یئون هم برای «روز تولد» جایزه بهترین بازیگر زن نقش اصلی را گرفت.

فیلم «پس از مرگ من» هم ۲ جایزه به خانه برد که یکی بهترین کارگردان برای کیم-اوی-سوک و دیگری جایزه بهترین بازیگر زن تازه کار برای جئون یئو-بین بود. جایزه بهترین بازیگر مرد تازه کار هم به سونگ یو-بین برای نقشش در «آخرین بچه» رسید.

جوایز سینمایی بویل از سوی روزنامه لیبو بوسان از سال ۱۹۵۸ در جشنواره بوسان اهدا و یکی از قدیمی‌ترین جوایز سینمایی این کشور محسوب می‌شود. این جایزه در دهه ۱۹۵۰ و۶۰ اهدا شد اما از سال ۱۹۷۳ به بعد که صنعت فیلم کشور دچار رکود شد، اهدای آن متوقف ماند.

پس از ۲۳ سال غیبت، این جایزه از سال ۲۰۰۸ دوباره اهدا می‌شود و اکنون یکی از رویدادهای مهم فستیوال بین‌المللی فیلم بوسان است.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم بوسان از ۳ تا ۱۲ اکتبر (۱۱ تا ۲۰ مهر) برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم جشنواره فیلم کن صنعت فرهنگ و هنر موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش

شمس آذر قزوین در سال 1402 صعود مقتدرانه ای به لیگ برتر داشت

طرفداری | تیم شمس آذر قزوین بر خلاف تیم هایی که در سال های گذشته به لیگ برتر صعود می کردند، عملکرد فوق العاده ای در لیگ برتر داشته و در میانه های جدول است.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در سال 1402 عملکردی درخشان در رقابت‌های فوتبال ایران داشت. این تیم که در فصل 1402-1401 با هدایت سعید دقیقی به عنوان قهرمان لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بود، در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر نیز نمایشی قابل قبول ارائه داد و در رتبه نهم جدول رده بندی قرار گرفت.

شمس آذر در ابتدای فصل لیگ برتر با چالش‌های متعددی از جمله کمبود تجربه، مشکلات مالی و عدم ثبات در ترکیب تیم روبرو بود. با این وجود، این تیم با اتکا به تلاش بازیکنان و کادر فنی خود و با ارائه بازی‌های تهاجمی و تماشاگرپسند، توانست نتایج قابل قبولی کسب کند.

البته رفت و برگشت سعید دقیقی از این تیم هم جزو حواشی عجیب این تیم در سال 1402 بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • ایتالیایی‌ها از ژانگ ییمو تجلیل می‌کنند
  • هندبال؛ درخشش سعید برخورداری و کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لالیگا
  • عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش
  • دوهفته کارگردانان جشنواره کن جایزه جدید می‌دهد/تجلیل شانتال آکرمن
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • درخشش هنرمندان سیرجانی در سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد