Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان، رئیس هیات کونگ‌فو استان در این خصوص  با بیان اینکه هیات شهرستان بروجرد از اول سال جاری توسط سرپرستی اداره می شد، اظهار کرد: برای اولین بار یک بانوی توانا به عنوان رئیس هیات ورزشی در استان منصوب شده است.

حسین محمدی با اشاره به اهمیت جوان گرایی در ورزش افزود: عاطفه پیرزاده پس از ۶ ماه سرپرستی هیات کونگ فو بروجرد، توانایی خود را در این عرصه نشان داد که از جمله آنها می توان به افزایش ۲۰۰ درصدی تعداد بیمه شده ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کونگ‌فو لرستان تصریح کرد: فعال سازی ۶ باشگاه در رشته کونگ فو، فعال سازی کونگ فو اشترینان دربخش بانوان و اقایان، ۴ بار حضور در مسابقات استانی، خرید تجهیزات، برگزاری مسابقات کونگ‌فو در شهرستان، کسب دو مدال در مسابقات المپیاد ایرانیان توسط کونگ فو کاران، و .... از جمله اقدامات وی در دوران سرپرستی بوده است.

محمدی یادآورشد: همچنین با توجه به اینکه در طول چند سال گذشته داور و مربی در این شهرستان معرفی نشده است در طول مدت ۶ ماه سرپرستی خانم پیرزاده، ۸ داور و مربی کونگ‌فو از شهرستان بروجرد معرفی شده است.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس کونگ فو انتصاب بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد یک هیات بلندپایه ترکمنستان عصر امروز (سه‌شنبه، ۴ثور) وارد کابل شده است.

این وزارت گفت این هیات با هدف ادامه گفتگوهایی که میان هیات طالبان و ترکمنستان در آن کشور به منظور توسعه تجارت و ترانزیت میان دوکشور صورت گرفته بود به کابل سفر کرده است.

به گفته این وزارت، قرار نشست سه‌جانبه جهت اتصال منطقه ای و توسعه تجارت و ترانزیت میان افغانستان، ترکمنستان و ‎قزاقستان، در روزهای آینده برگزار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • آغاز کوچ بهاره عشایر بروجرد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟