Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران کارخانه کنتورسازی ایران با بیان اینکه در آخرین دور اعتراض آنها اعضای شورای تامین استان وعده تشکیل کارگروهی را برای تغییر وضعیت کارخانه و پرداخت مطالبات کارگران داده‌اند، در ادامه افزودند: از تقریبا ده روز پیش کارگران به امید تحقق وعده‌ها در محل کار خود حاضر شده‌ و منتظر عملی شدن وعده پرداخت مطالبات و از همه مهمتر تغییر مالکیت بخش خصوصی کارخانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارگران، طی یک سال گذشته آنها بارها به نهادهای مختلف دولتی در شهر قزوین مراجعه کرده و خواستار مشخص شدن وضعیت کارخانه و پرداخت مطالبات معوقه خود شده‌اند.

کارگران کنتورسازی ایران با بیان اینکه از سال ۹۵ تاکنون حدود ۲۵ ماه مزد معوقه از کارفرما طلبکاریم و پرداخت حق بیمه‌هایمان با مشکل جدی مواجه است، در ادامه افزودند: منتظر عملی شدن پرداخت مطالبات مزدی، معوقات بیمه‌ای، تامین امنیت شغلی، تعیین تکلیف وضعیت کارخانه و مالکیت آن هستیم که از یکسال و نیم  پیش دچار مشکل شده است.

آنها اظهار داشتند: این واحد تولیدی نزدیک به یک دهه است که با مشکلات تولید مواجه است و در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی ندارد. از مسئولان درخواست پیگیری مشکلاتمان را به صورت جدی داریم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» از سوی دادگاه خبر داد و گفت: پس از انجام بررسی‌های تخصصی و رسیدگی‌های قضایی، دادگاه در خصوص پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» مبادرت به صدور رای کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره، سه نفر از اشخاص حقیقی و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق مشارکت در کلاهبرداری شبکه‌ای از طریق ایجاد رمزارز جعلی به نام «کینگ‌مانی» و توزیع آن در بین مردم، محکومیت یافتند که از این تعداد، سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت محکوم شدند و شرکت «بادران گستران» به ممنوعیت از فعالیت شغلی با استفاده از هر گونه رمزارز به مدت دو سال محکوم شد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین متهمان یاد شده، به پرداخت معادل یورویی مطالبات شکات با احتساب ارزش ریالی ارز مذکور در زمان اجرای حکم محکوم شدند.

القاصی در پایان با اشاره به قطعیت رای دادگاه نسبت به متهمان یاد شده عنوان کرد: پرونده در خصوص سایر اتهامات، متهمان و شکات مفتوح به رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • کارگران نساجی بروجرد و دغدغه شروع به کار در سال جدید
  • محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • ۹۶ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد
  • رأی پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • رای پرونده کثیرالشاکی «کینگ‌مانی» صادر شد/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • صدور رای پرونده کثیرالشاکی کینگ‌مانی/ محکومیت متهمان به پرداخت مطالبات شکات به نرخ روز
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • فعال کارگری: اوضاع کارگران خوب نیست، وزیر کار استیضاح شود
  • پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات چای‌کاران
  • پرداخت ۹۶ درصدی مطالبات چایکاران