Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی ابراهیم‌زاده در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: این جهادگران به 7000 نفر خدماتی عمرانی، بهداشتی، درمانی و... ارائه کردند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال در قالب طرح شهید رهنمون، ویزیت و تحویل دارو به صورت رایگان در 32 روستای شهرستان گناباد انجام شد که برای داروی رایگان آن تاکنون بالغ بر 250 میلیون ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد تصریح کرد: دو اردوی جهادی به روستاهای محروم شهرستان خواف و مناطق سیل‌زده شهرستان سبزوار اعزام شدند و سایر گروه‌های جهادی در روستاهای محروم شهرستان گناباد، خدمت‌رسانی کردند.

ابراهیم‌زاده با اشاره به احداث سد در روستای گوهردشت، عنوان کرد: تاکنون برای این پروژه، دو میلیارد ریال توسط سپاه پاسداران و مابقی از طرف مردم هزینه شده است که امیدواریم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد و در زمستان امسال شاهد آبگیری آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون به همت بسیجیان و در قالب اردوهای جهادی، اعتباری در حدود پنج میلیارد ریال توسط سپاه در بحث کمک به احداث و تعمیر بنای 10 مسجد در روستاهای محروم هزینه شده است.

ابراهیم‌زاده بیان کرد: بهسازی هشت مدرسه و احداث 10 منزل مسکونی برای محرومین از دیگر اقداماتی بود که توسط جهادگران بسیجی انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خراسان رضوی گناباد اردوی جهادی سپاه علی ابراهیم زاده گوهردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر

خوزستان - نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تا کنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستاهای محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.

حبیب شیعه‌زاده اظهار کرد: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.

وی  در گفتگو با ایرنا افزود: این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری شده با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.

شیعه‌زاده گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستاهای بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد