Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به  اهدای خون کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان به مناسبت هفته ناجا ،گفت: کارکنان نیروی انتطامی شهرستان بهشهر در ماموریت‌های محوله در کنار مردم همیشه آماده و در پیشگیری از جرایم هم در خدمت مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ابراهیم شجاعی افزود: در همین راستا این نیرو‌ها به مناسبت هفته ناجا با اهدای خون خود هم در کنار هموطنان نیازمند به خون هستند.
انتهای پیام/س کارکنان نیروی انتظامی بهشهر خون خود را اهدا کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتقال نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند

  سرهنگ حسن طیبی نژاد  در جمع معتمدین، علما و بزرگان شهرستان بیان داشت: برای افزایش مشارکت مردم، علما و معتمدین ریش سفیدان به عنوان اصلی‌ترین عوامل ارتباطی میان مردم و پلیس بایستی به صورت عملی و قابل درک هماهنگی‌های مورد نیاز را برقرار کنند.

  وی افزود: شما عزیزان به عنوان نمایندگان مردم، وظیفه سنگین و خطیری در تمام موارد از جمله تامین امنیت دارند که باید با بررسی نیازها، شرایط و راهکار‌های موجود براساس توان موجود در شهرستان، حداکثر هماهنگی و همکاری را به عمل آورده و فرصت‌های وقوع جرم را به حداقل برسانند.

  در ادامه جناب آقای" خدابخش کرد زابلی" یکی از بزرگان و معتمدین با نفوذ در شهرستان، از تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی فرمانده و کارکنان انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر نمودند و اظهار داشتند: ما مردم شهرستان مدیون خون شهدای انتظامی می‌باشیم که برای تامین امنیت ما جانفشانی و ایثار می‌نمایند، ما هم آماده هر نوع همکاری وهمیاری عزیزان نیروی انتظامی می‌باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم کمک مردم به فراجا در بحث حجاب
  • معتمدین و بزرگان حلقه ارتباط پلیس و مردم هستند
  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • رژه روز ارتش در قزوین + تصاویر
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند