Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-23@20:54:17 GMT

بیمه دی تنها ۶ درصد حق بیمه ۹۸ را پوشش داد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۵۳۶۳

بیمه دی تنها ۶ درصد حق بیمه ۹۸ را پوشش داد

به گزارش پایگاه خبری امتداد، شرکت بیمه دی در اطلاعیه ای که روی کدال سازمان بورس قرار داده از پوشش ۶ درصدی حق بیمه سال ۹۸ طبق گزارش عملکرد تا پایان ۶ ماهه سال ۹۸ خبر داده است.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه دی با سرمایه ۲۵۰ میلیارد تومانی و نماد ودی از شرکت های پذیرفته شده در فرابورس ایران است که قیمت پایانی هر سهم آن امروز یکشنبه با ۷٫۶ درصد کاهش به ۳٫۲۱۱ ریال کاهش یافت و حدود ۲۱٫۵ میلیون سهم این شرکت بیمه ای از سوی سرمایه گذاران معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش حاکی است، شاخص کل بورس در سال جاری با حدود ۷٫۰۹۴ واحد افت به رقم ۳۲۰٫۲۱۲ واحد رسید.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود

سخنگوی صنعت برق گفت: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با ناترازی شدیدی مواجه بودیم اما طی دو سال گذشته با مجموع اقدامات انجام شده این ناترازی با درایت و برنامه ریزی‌های دقیق به حداقل رسیده است.

وی با بیان این که برای گذر از اوج بار تابستان امسال ۱۸۰ اقدام تأمین انرژی در کشور تعریف شده، افزود: امیدواریم سال جاری نیز سال مطلوبی برای صنعت برق کشور باشد.

مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در حوزه صنعت برق ایجاد شده که ساخت نیروگاه‌های حرارتی جدید و راه‌اندازی نیروگاه‌های تجدید پذیر و احداث شبکه‌های توزیع و انتقال برق از جمله آن‌ها است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: به صورت میانگین ۵۰ درصد برق کشور در بخش تولید واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود.

وی با اشاره به آغاز معاملات برق در بورس انرژی توسط شرکت‌های توزیع برق گفت: در نخستین روز معاملات شرکت‌های توزیع نیروی برق در بورس انرژی، ٢١ شرکت توزیع نیروی برق موفق به خرید برق به ارزش ٣٢ میلیارد تومان از تولیدکنندگان برق شدند.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه با اصلاح جریان مالی صنعت برق، شرکت‌های توزیع نیروی برق می‌توانند از اول اردیبهشت ماه نسبت به خرید برق از بورس انرژی اقدام کنند، افزود: بیشترین حجم معاملات مربوط به شرکت توزیع نیروی برق اهواز بوده که بالاترین رکورد را ثبت کرده است.

منبع تسنیم

کد خبر 746814

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت؛ شاخص بورس ۴ هزار واحد رشد کرد
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • پای حسابرس و بازرس‌قانونی به معاملات ثنظام باز شد!
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند