Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، اسفندیار ضیایی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، امروز در سالن سینمای کانون پررورش فکری و کودکان و نوجوانان استان گیلان در شهر رشت آغاز شد.

او با بیان اینکه این مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی کانون گیلان تا ۱۶ مهر ماه برگزار می‌شود، افزود: مریم شفیع‌زاده، حمید لواسانی و افشین عموزاده از نویسندگان، قصه‌پژوهان و فعالان عرصه قصه و قصه‌گویی و هنرنمایی ۶۰ قصه‌گوی بخش صحنه‌ای این جشنواره را به داوری خواهند نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان اظهار داشت: ۳۵۸ قصه بخش صحنه‌ای به دبیرخانه استانی ارسال شده است و هیئت داوران به ترتیب ۲۰، ۳۶ و ۴ نفر را درمیان دختران و پسران، زنان و مردان و مادر‌بزرگ‌ها و پدر‌بزرگ‌های قصه‌گو، برای شرکت در این مرحله معرفی کردند.

ضیایی با بیان اینکه در روز نخست این مرحله که با حضور مریم علیشیری، ناظر کشوری این جشنواره برگزار شد، ۲۹ قصه‌گو و در روز دوم آن ۳۱ قصه‌گو به هنرنمایی می‌پردازند، تصریح کرد: با معرفی برگزیدگان در روز پایانی، ۱۱ قصه‌گوی برگزیده این مرحله برای شرکت در رقابت‌های منطقه‌ای که با حضور قصه‌گویانی از استان‌های گیلان، مازندران، البرز، گلستان، خراسان شمالی، سمنان، تهران به میزبانی استان البرز صورت‌می‌گیرد، معرفی‌می‌شوند.

او بستر‌سازی و جلب‌نظر کودکان و نوجوانان به مقوله قصه و قصه‌گویی را مورد توجه قرار داد و نقش خانواده و مدرسه را در نیل به این هدف تاثیر‌گذار و اثر‌بخش خواند.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری مرحله استانی بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی کانون در رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیرخانه هیات بررسی تبلیغات استان خوزستان اطلاعیه شماره ۵ مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰۳ صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:


به آگاهی نامزد‌های محترم مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند: در راستای برگزاری مرحله دوم انتخابات و براساس ماده ۷۴ قانون انتخابات مذکور، فهرست و مشخصات کامل امکانات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی "موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری" که عرفا می‌توان از آنها برای تبلیغات عمومی در انتخابات استفاده کرد، در اختیار فرمانداری‌های مرکز انتخابیه آبادان و رامهرمز قرار داده شده است؛ بنابراین نامزد‌های محترم یا نمایندگان قانونی آنها می‌توانند به منظور ثبت درخواست استفاده از این امکانات و کسب اطلاعات بیشتر، از روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه تا روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در ساعت‌های اداری به فرمانداری‌های یادشده مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • اطلاعیه شماره ۵ هیات استانی بررسی مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم