Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «یوسف الحاضری» سخنگوی وزارت بهداشت یمن امروز (یکشنبه) اعلام کرد، در صورتی که ائتلاف متجاوز به ممانعت از ورود کشتی‌های حامل سوخت به یمن ادامه دهد ۹۰۳ مرکز پزشکی خصوصی با فاجعه بهداشتی روبرو خواهند شد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی یمن «سبا»، وی افزود: تعداد تأسیسات بهداشتی بخش خصوصی که از نبود مشتقات نفتی خسارت دیده‌اند ۱۸۳ بیمارستان، ۱۶۵ درمانگاه و ۵۵۵ مرکزی پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحاضری تأکید کرد، در سایه ادامه حملات و محاصره یمن، بخش خصوصی در حال حاضر به ۶۰ درصد مردم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

وی افزود، ادامه توقیف کشتی‌های حامل مشتقات نفتی به معنا اعدام صدها هزار بیمار از زن، مرد و کودک است.

هفته گذشته، شرکت نفت یمن اعلام کرد که اقدام ائتلاف سعودی در ادامه توقیف کشتی‌های حامل سوخت و ممانعت از ورود آن‌ها به بندر الحدیده برای تامین سوخت حیاتی‌ترین تاسیسات یمن، این کشور در معرض فاجعه انسانی قرار داده است.

شرکت نفت یمن افزود، آخرین کشتی حامل سوخت دیزل که ائتلاف متجاوزان اجازه رسیدن آن به بندر الحدیده را داد مربوط به بیش از پنجاه روز پیش می‌شود.

در تیرماه، «طه المتوکل» وزیر بهداشت یمن در دولت نجات ملی اعلام کرد، از سال ۲۰۱۵ و آغاز حملات ائتلاف سعودی سالانه ۴۰ هزار نفر در یمن به تومورهای سرطانی مبتلا می‌شوند.

 المتوکل در کنفرانسی مطبوعاتی گفت، هر سال ۲۰ هزار فرد مبتلا به تومورهای سرطانی به دلیل کمبود خدمات پزشکی و عدم معالجه در پی حملات ائتلاف و ادامه محاصره جان خود را از دست می‌دهند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پلیس شهرستان میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از انتقال میزان قابل توجهی سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه کامیون تانکر دار در سطح حوزه استحفاظی شهرستان میرجاوه مطلع شدند.
وی افزود: ماموران انتظامی میرجاوه با شناسایی مسیر تردد تریلی‌ها، با هماهنگی مرجع قضایی طی پنج عملیات جداگانه اقدام به متوقف کردن آنها نموده و در بازرسی از این کامیون‌ها موفق به کشف ۱۱۸ هزار لیتر هیدروکربن فاقد مدارک و قاچاق شدند.
 فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری پنج متخلف و توقیف پنج  دستگاه کامیون در این عملیات خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه