Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:20:43 GMT

قراردادهای اجاره مسکن در زنجان الکترونیکی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۵۹۶۸

قراردادهای اجاره مسکن در زنجان الکترونیکی می‌شود

رئیس مشاوران املاک شهرستان زنجان، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا یک ماه دیگر همه قولنامه های جدید توسط موجر و مستاجرها در بنگاه های املاک این شهرستان به صورت الکترونیکی و هولوگرام دار خواهد شد.

سید ابوالفضل طاهری اظهارداشت: تنظیم قراردادها در سامانه ثبت و کد رهگیری برای آنها ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: جمع آوری تنظیم قولنامه های دستی در بنگاه های مسکن به منظور ساماندهی معاملات در این حوزه، آمار دقیق از تعداد قراردادها، کاهش دعاوی حقوقی، جمع آوری و جلوگیری از فعالیت بنگاه های بدون مجوز انجام می شود.

رئیس مشاوران املاک شهرستان زنجان گفت: در بازدید میدانی از بنگاه های معاملاتی در این شهرستان ۷۰۰ واحد با مجوز کسب در حال فعالیت هستند.

طاهری خاطرنشان کرد: تعدادی از بنگاه های املاک نیز بدون مجوز اقدام به فعالیت کرده اند که برای جمع آوری این واحدها نیز به مدت ۱۵ تا یک ماه اخطار صادر شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر نظارت با همکاری دستگاه های اجرایی ذی ربط بر فعالیت بنگاه های املاک تشدید شده است.

۶۰۸۵/۹۵۰۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا دولت الکترونیک مسکن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاحات تبصره‌های "الف"، "ب" و "پ" ماده ۱۱ طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی با ۱۷۸ رأی موافق از مجموع ۲۱۸ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 
  • الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳