Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، نشست ستاد مدیریت بحران استان روز یکشنبه 14 مهرماه به ریاست استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در این نشست اظهار داشت: جلسات مدیریت بحران استان به صورت ماهانه و مرتب برگزار شده است و هم اکنون که وارد سال آبی جدید شدیم نشست امروز برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان توضیح داد: در این نشست اقدامات سال گذشته بررسی شد و همچنین کارهایی که لازم است در ماه های پیش رو انجام شود به بحث گذاشته شد و در دستور کار قرار گرفت.

شریعتی ادامه داد: دستگاه های متولی نیز گزارش کار ارائه داند و اقداماتی که بایست تا دو ماه آینده انجام دهند برنامه ریزی شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: براساس گزارش سازمان هواشناسی بارش های پائیز امسال در خوزستان در حد نرمال خواهد بود و با توجه به حجم خالی مخازن پشت سدها نگرانی نداریم.

شریعتی افزود: 16 درصد بارش های سال آبی را در پاییز داریم به همین دلیل حجم خالی مخازن در پایان آبان براساس برآوردها و پیش بینی ها حدود 9 میلیارد متر مکعب خواهد بود، به همین علت ظرفیت پذیرش ورودی هست و مشکل خاصی از این بابت نخواهیم داشت.

استاندار خوزستان بیان کرد: برای زمستان و بهار هم انشاالله با پیش بینی ها و کارهای کارشناسی تمهیدات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

شریعتی در پایان گفت: خوشبختانه ساخت و ساز منازل سیل زدگان و پرداخت خسارت کشاورزان سیل زده به خوبی و سرعت مناسب در حال پیشرفت است و امیدواریم با همین روند تداوم داشته باشد تا مردم عزیز بتوانند بدون دغدغه به کشاورزی و کار بپردازند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: بر این اساس وضعیت هوای استان در بعضی ساعات به خصوص در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران و احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در استان پیش بینی می‌شود.
مرادی افزود: به دلیل ماهیت رگباری این بارش‌ها و احتمال وقوع بارش‌های همرفتی شدید و رعدوبرق و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها، ایجاد روان آب، احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین احتمال وزش باد شدید موقتی هشدار زرد شماره سه اداره کل هواشناسی استان صادر شده است. 
او ادامه داد: همچنین احتمال رگبار پراکنده باران در بعضی مناطق استان به خصوص در نواحی جنوب شرق و شرق استان در ساعاتی از روز چهارشنبه وجود دارد.
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گفت: از روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات و ریزش هوای سرد شمالی دمای کمینه هوا افت محسوسی خواهد داشت که انتظار می‌رود در صبح پنجشنبه در مناطق سردسیر استان به حدود صفر درجه سانتیگراد برسد.
مرادی افزود: با عبور این سامانه بارشی طی روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/سدها پر شد
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳