Web Analytics Made Easy - Statcounter

از جمله نکات جالب توجه در دادگاه امروز، زمانی بود که نماینده دادستان از رفیعی درباره اینکه چرا کالای وارداتی خود را بجای بند 9 قانون، ذیل بند 6 معرفی کرده، سوال کرد و رفیعی نیز مشغول توضیح شد. در این هنگام بود که عباس ایروانی که کنار تریبون اخذ دفاعیات از متهم نشسته بود، با پای خود به رفیعی زد و به نوعی به او «خط داد» تا اظهاراتش را اصلاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین جلسه محاکمه عباس ایروانی مدیر گروه «عظام» که به افساد فی‌الارض از طریق قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو متهم است، امروز (یکشنبه) در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی برگزار شد.

در جلسه امروز، امیررضا رفیعی متهم ردیف دوم این پرونده که قائم مقام گروه «عظام» نیز هست، به بیان دفاعیات خود در برابر اتهامات انتسابی در کیفرخواست پرداخت؛ اتهامات او در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، مشارکت در افساد فی‌الارض از طریق قاچاق سازمان یافته و حرفه‌ای قطعات خودرو به مبلغ 201 میلیون دلار، معاونت در پرداخت رشوه، معاونت در جعل اسناد، معاونت در استفاده از سند مجعول و مشارکت در فراری دادن حامد خاتمی‌پور یکی از متهمان این پرونده است.

از جمله نکات جالب توجه در دادگاه امروز، زمانی بود که نماینده دادستان از رفیعی درباره اینکه چرا کالای وارداتی خود را بجای بند 9 قانون، ذیل بند 6 معرفی کرده، سوال کرد و رفیعی نیز مشغول توضیح شد.

در این هنگام بود که عباس ایروانی که کنار تریبون اخذ دفاعیات از متهم نشسته بود، با پای خود به رفیعی زد و به نوعی به او «خط داد» تا اظهاراتش را اصلاح کند./تسنیم

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی در شرکت نفت گچساران

غلامرضا کمالی گفت : ۷۴ هزار و ۸۱۵ فقره درخواست کار اعم از پیشگیرانه، اصلاحیه، تعمیر کلی و غیر مترقبه و کالیبراسیون توسط اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در واحد‌های عملیاتی انجام شده است.

او می‌گوید: انجام کار‌های تعمیراتی و اصلاحیه‌ها نقش موثری در اقتصاد مقاومتی، تولید و حفظ محیط زیست اطراف تأسیسات نفتی داشته است، در همین راستا ۶۴۵ مورد اصلاحیه در واحد‌های مختلف انجام شده است

کمالی، تعمیرکلی توربین‌های ایستگاه‌های تقویت گاز (ردیف c-۱۰۴ فشار ضعیف گچساران ۱، ردیف c-۱۰۱ A و C-۱۰۱B فشار قوی گچساران، ردیف‌های C-۴۰۱A و C-۴۰۱B فشارقوی سیاهمکان، ردیف‌های C-۷۰۲A و C-۷۰۲C واحد فشار ضعیف گچساران ۳ و ردیف‌های C-۴۰۳ و c- ۴۰۵ فشار ضعیف گچساران ۴ را از دیگر عملیات‌های موفقیت آمیز این اداره عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: انجام تعمیرات اساسی کارخانه‌های گاز و گاز مایع ۹۰۰، فشار قوی سیاهمکان، تقویت گاز بینک و گاز و گاز مایع ۱۳۰۰ سیاهمکان در بخش‌های مختلف نظیر برق، ابزار دقیق، بخشی از مکانیک رله‌های حفاظتی و تعمیرات کلی مکانیک در این شرکت موجب جلوگیری از خروج ارز و حمایت از نیروی کار متخصص داخلی شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت موفق به تعمیر انواع روتور و درپوش الکترو موتور شامل بازسازی نشیمن‌گاه و بیرینگ به تعداد ۲۸۵ مورد شده است از ساخت ۲۰۰ عدد انواع صفحه کاهنده فشار (اورفیس) در سایز‌های مختلف خبر داد

کمالی در ادامه به ساخت بیش از ۲۴۵ مورد قطعات مورد نیاز توربین‌های ورکسپور، کلارک، سولار، رستون، رولز رویس شامل نشت بند‌های تفلونی، بوش و چرخ دنده‌ها اشاره کرد و گفت: نیرو‌های صنعت نفت گچساران موفق به ساخت بیش از ۱۶۰ مورد فلنج از ۴ اینچ تا ۲۴ اینچ مورد مصرفی در خطوط جریانی نفت و گاز شدند.

وی انجام اصلاحیه‌های مختلف همچون تلمبه‌های جدید بر روی بسته مواد شیمیایی ضد رسوب واحد نمک‌زدایی، اصلاحیه تعویض لوله، تعمیر ۱۵۰ دستگاه شیرآلات متنوع فرایندی در سایز‌ها و نمونه‌های مختلف را از دیگر نقاط قوت کارکنان صنعت نفت گچساران اعلام کرد و گفت: فرایند این عملیات در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده، با حمایت‌ها و پشتیبانی صادقانه‌ی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و سایر مدیریت‌ها و ادارت ذیربط در اداره تعمیرات انجام و نقش بی نظیری نیز در نگهداشت و افزایش تولید نفت و کاهش گاز سوزی تاسیسات داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • ببینید | پیغام نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • انجام ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی در شرکت نفت گچساران
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال