Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزیتا علیپور با برتری در دیدار پایانی وزن ۶۱- کیلوگرم ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان روسیه به دومین مدال طلای کاراته بانوان ایران در روسیه دست یافت. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پایانی از ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019،  امروز(یکشنبه) در روسیه  شد و رزیتا علیپور در دیدار فینال وزن 61- کیلوگرم با نتیجه یک بر صفر از سد هایا جوما، دارنده سه مدال برنز رقابت‌های کاراته وان در سال 2019 گذشت تا دومین مدال طلای کاراته بانوان ایران را در مسکو کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیپور روز گذشته(شنبه) برای حضور در دیدار نهایی وزن 61- کیلوگرم بانوان، در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد نینا رادینویچ از سوئیس گذشت. او در دور دوم پس از تساوی صفر-صفر مقابل جوانا رکویچ، قهرمان جهان در سال 2018 در هانتی پیروز شد.

او در سومین گام با نتیجه 5 بر صفر مقابل لائورا سیورت، دارنده مدال برنز کاراته وان پاریس در سال 2019 به برتری دست یافت. نماینده کاراته کشورمان در چهارمین دیدار خود نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد بیتسام سادینی از مراکش عبور کرد.

نماینده وزن 61- کیلوگرم کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی نیز مقابل جیانا لطفی دارنده مدال برنز جهان در سال 2018 از مصر به برتری دست یافت تا  به دیدار فینال صعود کند.

پیش از این سارا بهمنیار موفق به کسب مدال طلا شده بود و بهمن عسگری نیز مدال برنز کسب کرده بود. طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز با شکست در دیدار رده‌بندی، پنجم شدند.

ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 با حضور 642 کاراته‌کا از 85 کشور جهان از روز جمعه 12 مهرماه در شهر مسکو روسیه آغاز و امروز با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و نهایی به پایان خواهد رسید.

لیگ برتر کاراته وان روسیه| بهمنیار باز هم طلایی ش

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کاراته بانوان ایران تیم ملی کاراته بانوان لیگ جهانی کاراته وان رزیتا علیپور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته بانوان ایران تیم ملی کاراته بانوان لیگ جهانی کاراته وان رزیتا علیپور کاراته بانوان ایران تیم ملی کاراته بانوان لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری با اشاره به اهمیت مقوله عفاف و حجاب، ترویج این فرهنگ در جامعه را ضروری دانست و گفت: حضور بانوان مؤمنه با حجاب اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی به خصوص در نقش یک بانوی با حجاب برتر کارمند، یکی از روش‌های مؤثر ترویج این فرهنگ در جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: حجاب و عفاف از موضوعات مهمی است که همواره در فرهنگ اسلام مورد توجه بوده و در جهت رسیدن انسان‌ها به کمال مطلوب مؤثر است لذا باید با اتکا به اصل این موضوع و فرهنگ سازی در این زمینه از تزلزل فرهنگی و بحران از خود بیگانگی جلوگیری کنیم.

وی مطرح کرد: کارکنان با حجاب برتر در مجموعه ادارات کشور و استان کم نیستند، از این رو پیشنهاد می‌شود در سطح ملی با ارائه طرح‌های تشویقی همچون انعقاد تفاهم نامه میان فعالان فرهنگی و کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت صمت و تهیه لیست بانوان چادری توسط هر اداره و ارائه آن به این وزارتخانه، نسبت به تخفیف یا اعطای بن در خصوص تهیه چادر اقدام شود.

جابری انصاری با تاکید بر ضرورت تجلیل از بانوان چادری شاغل در ادارات هر استان، از بانوان شاغل خواست که برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات، با حجاب برتر خود بیشتر به تبلیغ این مهم بپردازند تا بیش از پیش شاهد حضور بانوان محجبه و چادری در اماکن مختلف هر استان باشیم.

کد خبر 6064385

دیگر خبرها

  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • کرملین مقام ارشد اطلاعاتی مسکو را راهی پیونگ‌یانگ کرد!
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • امضای دفتر یادبود قربانیان حادثه تروریستی کروکوس توسط سفیر ایران
  • دومین سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ایران/ هنیه با امیرعبداللهیان دیدار می‌کند
  • پیام مدیر حوزه‌های علمیه به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • برتری هاکی روی یخ بانوان ایران مقابل قرقیزستان