Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@21:25:23 GMT

دستگیری ۴ شرور محله دولت آباد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۶۶۶۰

دستگیری ۴ شرور محله دولت آباد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد گنجه، رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت، گفت: روز گذشته با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر درگیری و ضرب و شتم بین چند نفر با سلاح گرم و برهم خوردن نظم عمومی در محله شهر ری، تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: پس از مراجعه ماموران در محل، مشخص شد که متهمان پس از تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت محل را ترک و متواری شده اند.

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند متهمان را در تحقیقات میدانی شناسایی و سپس مخفیگاه آنان را در محله دولت آباد شناسایی کنند.

سرهنگ گنجه با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، افزود: تیمی از ماموران عملیات پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت به مخفیگاه متهمان اعزام موفق شدند علاوه بر دستگیری هر ۴ شرور یک قبضه سلاح گرد و مقادیری فشنگ و چند قبضه سلاح سرد کشف کنند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان گفت: متهمان به این پایگاه منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تیراندازی جرم دولت ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول از دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و مشخص شد ۳ نفر جوان که فاقد تعادل رفتاری بودند اقدام به تخریب شیشه‌های ۴ دستگاه خودروی پارک شده شهروندان کرده که با مشاهده ماموران متواری شدند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به اینکه ۲ نفر از متهمان با اشراف اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی دستگیر شدند، گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد شرارت بوده که در این راستا با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار و کشف ۴۱ فقره کلاهبرداری در خرم آباد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش در آزادراه زنجان-تبریز