Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، سیدعلی ملك‌حسینی، رئیس هیئت امنای مجتمع درمانی ابوعلی سینا امروز، 14 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش برای راه‌‌اندازی یک دانشگاه بین‌‌المللی مرتبط با رشته پزشكی در این مركز پژوهشی و درمانی، هدف از این اقدام را جذب نخبگان و استقرار آن‌ها در این مركز، در كنار دانشجویان خارجی عنوان کرد و گفت: با این کار، زمینه فعالیت آن‌ها در بیمارستان پیوند اعضا و سرطان جنوب كشور فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان كرد: از آنجایی كه امروزه از بیماری سرطان به عنوان یكی از بیماری‌های شایع یاد می‌‌شود، ضروری است که درمان و پیشگیری از آن به موقع تشخیص داده شود تا بتوان از پیشروی بیماری در بدن جلوگیری كرد.
پدر پیوند كبد ایران با اشاره به شیوع این بیماری در بسیاری از افراد جامعه، گفت: ضروری است افراد برای پیشگیری و تشخیص این بیماری به پزشك مراجعه کنند و از سلامت خود اطمینان یابند.
ملک‌حسینی ضرورت ساخت بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب كشور در شیراز را به عنوان یك اقدام مهم را یادآور شد و ابراز امیدواری كرد كه با حمایت مسئولان و نیک‌اندیشان بتوان به اهداف عام‌المنفعه بیمارستان رسید و با ساخت آن، باری از دوش بیماران سرطان برداشت.
وی خواستار حمایت نیکوکاران از ساخت و بهره‌برداری این پروژه شد و گفت: اگر بخواهیم زندگی و عمر مفیدی داشته باشیم، باید در اقدامات خیرخواهانه مشاركت کنیم تا فلسفه وجودی خود را در این كره خاكی كامل كنیم، چرا که یكی از راه‌های مهم رسیدن به خدا، مشاركت در كار خیر است.
ملك‌حسینی ادامه داد: در حال حاضر خیرینی در استان وجود دارند كه نه تنها در عرصه درمان سهیم شوند بلکه نیت بلندشان موجب شده تا در مباحث علمی نیر مشاركت كنند.
رئیس هیئت امنای مجتمع درمانی ابوعلی سینا خواستار آینده‌نگری مسئولان شد تا با افزایش وسعت مجتمع این مجتمع بتوان برای آیندگان نیز گام‌های مهمی برداشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي پدر پيوند كبد ايران بيمارستان سرطان جنوب خيران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان گفت :‌ بسیاری از بیماری های سرطان در کشور ، پیش از آنکه به مرحله غیرقابل درمان برسد میتوان بیماری ها را تشخیص داد و درمان کرد.

وی ادامه داد: برنامه وزارت بهداشت این است که درمان سرطان در کل کشور رایگان شود و مراکز پیشرفته را برای درمان رایگان مردم راه اندازی کنیم.

در پایان دکتر عین اللهی گفت : در پویش ملی سلامت که انشاالله بعد از پویش ملی درمان کودکان اعلان میشود افرادی که مشکوک به سرطان هستند به مراکز درمانی معرفی میشوند و مورد غربالگری قرار میگیرند تا به صورت رایگان درمان شوند.

دیگر خبرها

  • درمان سرطان رایگان می‌شود
  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به زودی در کشور
  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید