Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح‌‌االه پورشیب با برتری در دیدار نهایی وزن ۸۴- کیلوگرم رقابت‌های ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان روسیه سومین مدال طلای کاراته ایران را در مسکو کسب کرد. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، روز پایانی از ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019، از صبح امروز(یکشنبه) در روسیه آغاز شد و ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان در دیدار نهایی و در جدال سنتی با ریاتارو آراگا پس از تساوی 2-2، با قانون سنشو(کسب امتیاز نخست) به برتری دست یافت تا ضمن انتقام دیدار نهایی مرحله گذشته این مسابقات از کاراته‌کا ژاپنی، سومین مدال طلای کاراته ایران را در مسکو کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشیب روز گذشته و برای حضور در دیدار نهایی  وزن 84- کیلوگرم، ابتدا با نتیجه 2 بر صفر مقابل کایکو رودریگز از برزیل به برتری دست یافت و در ادامه پس از تساوی صفر-صفر مقابل الخاندرو مولینا از اسپانیا، در هانتی به برتری رسید.

کاپیتان تیم ملی کاراته ایران در دور سوم نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد اروز میجالکویچ از صربستان گذشت. پورشیب در دیدار نیمه‌نهایی نیز با نتیجه 5 بر یک مقابل جسی داکوستا از فرانسه به برتری دست یافت و به دیدار نهایی رسید. پورشیب در پنجمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان در ژاپن با شکست مقابل آراگا به مدال نقره دست یافته بود. 

پیش از این سارا بهمنیار موفق به کسب مدال طلا شده بود و بهمن عسگری به مدال برنز رسیده بود. طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی نیز با شکست در دیدار رده‌بندی، پنجم شدند.

ششمین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 با حضور 642 کاراته‌کا از 85 کشور جهان از روز جمعه 12 مهرماه در شهر مسکو روسیه آغاز و امروز با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و نهایی به پایان خواهد رسید.

لیگ برتر کاراته وان روسیه| بهمنیار باز هم طلایی شد

انتهای پیام/ 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کاراته ایران ذبیح‌الله پورشیب کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کاراته ایران ذبیح الله پورشیب کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان تیم ملی کاراته ایران ذبیح الله پورشیب کاراته ایران لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد

نماینده ژاپن با قضاوت علیرضا فغانی، شکست بازی رفت را جبران کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد. 

به گزارش تابناک ورزشی، یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی دیدار برگشتشان را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با قضاوت علیرضا فغانی انجام دادند که نماینده ژاپن ۳ بر ۲ به برتری رسید.

با این حال شکست یک بر صفر در دیدار رفت باعث شد تا بازی ۳-۳ مساوی شود و به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

تلاش دو تیم راه به جایی نبرد تا یوکوهاما در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ برنده شود و به دیدار نهایی راه یابد.

به این ترتیب یوکوهاما و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • حریف فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات