Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، امین فائضی، عكاس خبرگزاری فارس و عكاس سابق خبرگزاری ایكنا استان فارس و همچنين عكاس حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در هفته گذشته در حین عكس‌برداری و تهیه مستند از منازل سیل‌زده در منطقه دروازه قرآن شیراز دچار حادثه شد.
وی در حین انجام وظیفه از طبقه دوم یكی از ساختمان‌ها به زمین سقوط كرد و مهره‌های چهارم و پنجم كمرش در اثر این سقوط دچار شكستگی شد و هم‌اكنون در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا جلال یارمحمدی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و مصطفی اژدری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان فارس امروز، 14 مهرماه با حضور در بیمارستان شهید رجایی شیراز از امین فائضی عیادت کرده و وضعیت سلامتی و روند درمان وی را جویا شدند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر در این دیدار ضمن اِبراز امیدواری نسبت به مداوای هر چه سریع‌تر امین فائضی، گفت: از خداوند متعال برای این برادر عزیز سلامتی مسئلت می‌کنیم و مجموعه روابط عمومی سپاه فجر آماده ارائه هرگونه کمک در راستای تسریع فرآیند درمان وی و در صورت نیاز هماهنگی با مراکز پزشکی فارس و کشور برای ارائه خدمات پزشکی به وی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي حادثه سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان