Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر پیوند کبد ایران و رئیس هیئت امنای مجتمع درمانی ابوعلی سینا از نیک اندیشان عرصه سلامت دعوت کرد تا در ساخت بیمارستان سرطان جنوب، به عنوان اقدامی مهم در توسعه خدمات رسانی به بیماران، سهیم شوند.  

به گزارش ایسنا، سید علی ملک‌ حسینی یکشنبه 14 مهر در جمع خبرنگاران، ضرورت ساخت بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور در شیراز را به عنوان یک اقدام مهم را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مسوولان و نیک اندیشان بتوان به اهداف عام‌المنفعه بیمارستان رسید و با ساخت آن، باری از دوش بیماران سرطان برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خواستار حمایت نیکوکاران از ساخت و بهره‌برداری این پروژه شد و گفت: اگر بخواهیم زندگی و عمر مفیدی داشته باشیم ،باید در اقدامات خیرخواهانه مشارکت کنیم تا فلسفه وجودی خود را در این کره خاکی کامل کنیم، چرا که یکی از راه های مهم رسیدن به خدا، مشارکت در کار خیر است.

رئیس هیئت امنای مجتمع درمانی ابوعلی سینا ادامه داد: در حال حاضر خیرینی در استان وجود دارند که نه تنها در عرصه درمان سهیم شوند بلکه نیت بلندشان موجب شده تا در مباحث علمی نیر مشارکت کنند.

او خواستار آینده‌نگری مسئوولان شد تا با افزایش وسعت مجتمع درمانی ابوعلی سینا بتوان برای آیندگان نیز گام‌های مهمی برداشت.

ملک حسینی با اشاره به تلاش برای راه‌ اندازی یک دانشگاه بین ‌المللی مرتبط با رشته پزشکی در کنار مجتمع درمانی ابوعلی سینا، هدف از این اقدام را جذب نخبگان و استقرار آنها در این مرکز، در کنار دانشجویان خارجی عنوان کرد و گفت: با این کار، زمینه فعالیت آنها در بیمارستان پیوند اعضا و سرطان جنوب کشور فراهم می شود.

او بیان کرد: از آنجایی که امروزه از بیماری سرطان به عنوان یکی از بیماری‌های شایع یاد می‌شود، ضروری است که درمان و پیشگیری از آن به موقع تشخیص داده شود تا بتوان از پیشروی بیماری در بدن جلوگیری کرد.

پدر پیوند کبد ایران با اشاره به شیوع بیماری سرطان در جامعه، گفت: ضروری است افراد برای پیشگیری و تشخیص زود هنگام بیماری سرطان به پزشک مراجعه  کنند و از سلامت خود اطمینان یابند.ملک‌حسینی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سرطان خيرين سلامت شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد