Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@19:21:39 GMT

شکست گربه سیاه مقابل کاپیتان

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۷۳۱۹

شکست گربه سیاه مقابل کاپیتان

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن ۸۴- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان به مصاف آراگی ژاپنی رفت و در پایان پورشیب به مدال طلا دست یافت.

به گزارش مشرق، امروز(یک شنبه) در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو ۷ نماینده ایران برای کسب مدال طلا  به روی تاتامی می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کومیته مردان وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی مسکو به مصاف "ریاتارو آراگا ژاپنی" این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و پورشیب  برنده با قانون سنشو اعلام شد.آراگا یکی از حریفان سر سخت پورشیب در مسابقات مختلف است، که در واقع به گربه سیاه او مشهور است.

بیشتر بخوانید: پورشیب به فینال راه یافت

پورشیب پیش برابر حریفانی از برزیل، اسپانیا، صربستان و فرانسه را مغلوب کرده بود.

لازم به یادآوری است، امروز بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. خاکسار نماینده وزن ۵۵- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان روسیه به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده ژاپن به پایان رسید و خاکسار از رسیده به مدال بازماند.

حمیده عباسعلی نماینده وزن ۶۸+ کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در رده بندی ششمین مرحله مسابقات لیگ جهانی روسیه بازی را با نتیجه ۲ بر سه به نماینده اسپانیا واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی روسیه به مدال طلا دست یافت.

رزیتا علیپور نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال ششمین مرحله مسابقات لیگ کاراته وان روسیه به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو تحولات عراق تحولات یمن کاراته ورزشی ایران مسکو برزیل سارا بهمنیار فرانسه ژاپن تیم ملی کاراته صربستان ذبیح الله پورشیب بهمن عسگری حمیده عباسعلی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان