Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:02:59 GMT

رها سازی یک قلاده روباه در عجب شیر

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۷۵۱۱

رها سازی یک قلاده روباه در عجب شیر

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عجب شیر از رها سازی یک قلاده روباه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمید پیغامی با اعلام این خبر گفت: یک قلاده روباه که در استخر آب گرفتار شده بود توسط همکاران آتش نشانی زنده گیری و با همکاری کارشناسان این اداره در دامان طبیعت رها سازی شد.

وی با تقدیر از همکاری آتش نشانی شهرستان، از اهالی منطقه درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه حیات وحش در اطراف مناطق مسکونی و یا باغات مراتب را به این اداره اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد


  
هرمزگان-جام جم انلاین-معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از خارج سازی مغروقه باری آبکوهی واقع در سواحل روستای آبکوهی شهرستان جاسک خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان "مهدی بروغنی" با اعلام خبر خارج سازی مغروقه آبکوهی افزود: این مغروقه از سال ۱۳۵۲ بر اثر آتش سوزی در منطقه دریایی بندرجاسک غرق و در گل و لای ساحل روستای آبکوهی این شهرستان رها شده بود. 


وی  ادامه داد: به علت قرارگیری این مغروقه در مسیر ترددهای ساحلی و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از تردد و شنای گردشگران، خارج سازی این مغروقه از ۲۵ فروردین ماه سال جاری( ۱۴۰۳) در دستور کار اداره کل بنادر و دریانوردری استان هرمزگان قرار گرفت.


معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، طول این مغروقه را ۲۴ و عرض آن را هشت متر اعلام کرد.
به گفته بروغنی؛ از ابتدای سال گذشته تا کنون و با احتساب مغروقه یادشده، این ششمین مغروقه پرخطری است که برای تامین ایمنی شناورهای درحال تردد در مسیرهای دریایی استان هرمزگان خارج سازی شده است

دیگر خبرها

  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • حیوانات وحشی در تهران؛ روباه و شغال و گرگ در پایتخت چه می‌کنند؟
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ◄ مغروقه آبکوهی از سواحل جاسک خارج سازی شد
  • ببینید | بازیگوشی توله‌های روباه‌ در فاز ۱۱ پردیس
  • زنده‌گیری یک قلاده کفتار وحشی در شیراز
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر