Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:14:23 GMT

۶۶۶ هزار کیلو گوشت منجمد در بازار قزوین توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۷۵۲۰

۶۶۶ هزار کیلو گوشت منجمد در بازار قزوین توزیع شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین روز یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان قزوین، افزود:در این مدت همچنین، ۳۰ هزار و ۷۴۵ کیلو گوشت قرمز گوسفندی منجمد، ۴۰ هزار کیلو گوشت گرم گوساله، ۱۰۵ هزار و ۵۲۳ کیلو گوشت گرم گوسفندی، ۶۶۵ هزار و ۷۴۶ کیلو گوشت مرغ گرم و ۵۴۷ هزار و ۴۴۰ کیلو مرغ منجمد ویژه تنظیم بازار در استان قزوین توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید نبیل گفت:همچنین از ابتدای سال تاکنون یک میلیون و ۷۲۱ هزار کیلو برنج، ۲ میلیون و ۹۳۱ هزار کیلو شکر، ۱۶۰ هزار کیلو روغن و ۲۵۴ هزار و ۴۱۲ کیلو تخم مرغ در بازار قزوین  عرضه شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت جوجه ریزی در تعیین قیمت نهایی گوشت مرغ در بازار استان، اضافه کرد: در شهریورماه سال جاری بیش از ۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده است که در صورت جوجه‌ریزی کمتر، استان با مشکل در تامین گوشت مرغ مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون سه کشتارگاه در قزوین فعالیت دارند، افزود:کشتارگاه قزوین مرغ، گوهر طیور البرز و زرین پران البرز سه کشتارگاه فعال استان هستند که جمعا ظرفیت کشتار آنها بالای ۲ میلیون تن در ماه است.

این مسئول با اشاره به مهمترین اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان، افزود:نیازسنجی میزان و نوع کالاهای اساسی در سطح استان، برنامه ریزی نسبت به نحوه عرضه و توزیع مکفی و به موقع کالاهای اساسی، تصمیم گیری جهت برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا همچون نوروز و بازگشایی مدارس و برنامه ریزی در خصوص برگزاری طرح‌های نظارتی در ایام خاص از جمله مهمترین اقدامات کارگروه تنظیم بازار استان است.

وی اضافه کرد:از ابتدای سال جاری تاکنون هفت جلسه اصلی کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با ۵۷ مصوبه و ۱۷ جلسه فرعی با ۱۲۴ مصوبه برگزار شده است.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن استان قزوین گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان