Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهر خیراندیش می‌گوید من ابتدا از بازی این نقش ترس داشتم و به آقای مدیری می‌گفتم خوشحال نیستم که این نقش را ایفا کنم.

به گزارش مهر، گوهر خیراندیش که چندی پیش در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته بود درباره این سریال نیز در توضیحاتی بیان کرد: من قبل از این در فیلم «توکیو بدون توقف» با مهران مدیری همکاری کرده بودم و همکاری خوبی هم داشتیم، اما فکر می‌کنم این سریال به نوعی کارستان بود و هر روز سر کار همه از حضور در این پروژه لذت می‌بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در نقش «مادر هوشنگ شرافت» در این سریال به ایفای نقش پرداخته بود درباره نقش خود و قصه ازدواج با یک جوان عنوان کرد: من ابتدا از بازی این نقش ترس داشتم و به آقای مدیری می‌گفتم خوشحال نیستم که این نقش را ایفا کنم و این زن در چنین سنی ازدواج کند، چون نگران بازخورد‌ها بودم، اما آقای مدیری به من اطمینان داد این نقش به شخص گوهر خیراندیش لطمه نمی‌زند و اتفاقاً تصویرگر زنانی است که فرهنگ جامعه خود را فراموش کرده، می‌خواهند همه چیز را عوض کنند و به شخص دیگر تبدیل شوند.

بازیگر «هیولا» اضافه کرد: من اعتقاد دارم انسان‌ها باید همدم و مونس خود را در سطح فرهنگی و سن خود انتخاب کنند و من در ابتدا با این اختلاف سنی کنار نمی‌آمدم، ولی خدا را شکر مردم اینقدر هوشمند بودند که متوجه شدند این فقط یک نقش است و از مردم بابت درکشان ممنونم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هیولا هیولای مهران مدیری مهران مدیری گوهر خیر اندیش سریال سبک زندگی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا در فیلیمو به نمایش درآمد اما نمایش موفقی نداشت. علی مصفا درباره پخش ناموفق فیلمش گفت: راستش من این بخش را اصلا بلد نیستم. فیلیمو هم اصلاً برای فیلم من تبلیغی نکرد. انگار اصلاً عمد داشت که فیلم را تبلیغ نکند.

او گفت: از آن‌ها پرسیدم که چرا تبلیغ نمی‌کنید؟ گفتند سیاست‌مان این است که فقط برای سریال‌های‌مان تبلیغ می‌کنیم اما واقعیت را نمی‌گفتند چون برای فیلم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. سرم منت گذاشتند که چون شما بودید این فیلم را پخش کردیم وگرنه فیلمی نبود که بخواهیم پخشش کنیم! ظاهراً از نگاه فیلیمو اگر روی این فیلم تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند کارگردانش علی مصفاست، بیننده سراغش نمی‌رفت…

مصفا که در همان پلتفرم، در یک سریال بازی کرده است، گفت: آن سریال را به خاطر سروش صحت بازی کردم. فیلیمو کارشناسانی دارد که خیلی‌های‌شان دوستان خودم هستند. آن‌ها سعی می‌کنند استانداردسازی کنند و بگویند این سناریو مطابق این ملاک و معیار و متر برای شما کار می‌کند و آن دیگری کار نمی‌کند. آن‌ها معتقدند برای کارهای کمدی باید تبلیغ کنند نه کار من…

نشر اول: اندیشه پویا

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • نمایش کارخانه هیولا‌ها
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!