Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر، مدیر عامل بیمه دانا در جمع تعدادی از مسئولان سازمان پدافند غیر عامل کشور، با اشاره به زحمات و تلاش‌های سازمان پدافند غیر عامل اظهار کرد: این سازمان علاوه بر حفاظت از اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری و مقابله با حملات احتمالی سایبری دشمن، شایسته است در حوزه سرمایه انسانی با طراحی و برنامه‌ریزی لازم در جهت حمایت و حفاظت از مدیران کارآمد و توانمند کشور راهکار و تمهیدات مقتضی را اندیشیده و اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، موفقیت و پیشرفت سازمان‌ها را در گرو داشتن مدیران توانمند دانست و با تأکید بر اینکه سازمان پدافند غیر عامل باید همزمان حفاظت از حوزه سایبری و سرمایه انسانی را عهده‌دار شود، افزود: بدون شک دارایی سازمان‌ها، مدیران توانمند آنها هستند که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، ضمن حفاظت از این دارایی‌ها، در جهت پیشبرد اهداف از پیش تعیین شده گام‌های اثربخشی بردارند.

دکتر کاردگر در بخش دیگری از سخنان خود، نگرش سیستمی و همه جانبه‌نگری را عامل موثری در حل مشکلات صنعت بیمه عنوان و تأکید کرد: نهادهای مالی مانند بورس، بانک و بیمه برای تأثیرگذاری بیشتر باید با یکدیگر پیوند نزدیک‌تری برقرار کنند و با همکاری و تعامل بهتر نقاط ضعف‌ها را شناسایی و برطرف کنند.

مدیر عامل بیمه دانا، همکاری مشترک این شرکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص اجرایی شدن طرح مهر دانا را نمونه موفقی از پیوند نهادهای مالی در کشور توصیف و ابراز امیدواری کرد با اصلاح روش‌ها و قوانین لازم در حوزه های مالی، صنعت بیمه از روند رو به رشد بهتری در آینده برخوردار شود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه، داریوندی معاون قرارگاه اقتصادی سازمان پدافند غیر عامل طی سخنانی با تشریح وظایف، مسئولیت‌ها و کارکردهای این سازمان برای مقابله با حملات احتمالی سایبری، از اقدامات اجرایی و برنامه کمیته پدافند غیر عامل بیمه دانا ابراز رضایت کرد و آمادگی این سازمان را برای مساعدت و همکاری بیشتر با این شرکت به منظور دستیابی به اهداف تعیین شده اعلام کرد.

گفتنی است: در پایان این جلسه مسئولان سازمان پدافند غیر عامل به همراه تعدادی از مسئولان کمیته پدافند غیر عامل وزارت امور اقتصادی و دارایی از بخش‌های مختلف مرکز داده( data center) بازدید کردند.

در این نشست عبدالحسین پهلوان، رئیس هیأت مدیره، حسین حسینی قائم مقام مدیر عامل، سید اصغر دفین مدیر حراست، مهدیه نعیم حسنی مدیر فناوری اطلاعات و سماوی مدیر تأسیسات و ساختمان حضور داشتند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا بیمه دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی