Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن استان به پروژه بنیاد مسکن ناجا واکنش نشان داد و گفت: نیروی انتظامی ابتدا این پروژه را در قالب مسکن مهر آغاز کرده بود و از بودجه‌های دولتی استفاده کرد، اما به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی پروژه را نیمه کاره رها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد سالاری، با تاکید بر اینکه باید پروژه هرچه زودتر تعیین تکلیف شود، اظهار داشت: ناجا در صورتی که برای پروژه‌های خود متقاضی پیدا نکند باید پروژه و زمین‌ها را باز گرداند.

او افزود: همانطور که ناجا پیش از این اعلام کرده است پرسنل این ارگان در محله مرادآباد متقاضی زمین برای احداث واحد‌های ویلایی هستند و تمایلی به آپارتمان نشینی ندارند؛ از این رو تصمیم بر آن شده است که میزان زمین‌های ساخته نشده برای واحد‌های تک واحدی تفکیک و به متقاضیان تحویل داده شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه توضیح داد: پس از تفکیک زمین‌های باقی مانده به متقاضیان آزاد، توسط راه و شهرسازی می‌توان به آن‌ها تسهیلات ساخت پرداخت کرد.

انتهای   پیام/ز

 

برگزاری نشست شورای مسکن استان کرمانشاه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن