Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@03:59:25 GMT

کسب رضایت شهروندان، مهمترین توفیق برای پلیس است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۸۶۳۶

کسب رضایت شهروندان، مهمترین توفیق برای پلیس است

سرهنگ علیرضا صالحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: تقویت فعالیت‌ها در حوزه پیشگیری اجتماعی ضروری است زیرا باعث افزایش احساس امنیت شهروندان می شود.

وی شعار امسال هفته ناجا را «پلیس هوشمند و مقتدر، امین مردم» عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی ابرکوه در دوران هشت دفاع مقدس و برای حفظ نظم و امنیت و مبارزه با سوداگرام مرگ در سال‌های اخیر ، ۱۴ شهید تقدیم نظام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ صالحی همچنین برنامه های هفته نیروی انتظامی در ابرکوه را دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، آشنایی دانش آموزان با وظایف این نیرو در مدارس و مساجد، برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت و روان، همایش پلیس، امنیت و اصناف، برپایی نمایشگاه پلیس راهور برای آشنایی دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی ، برگزاری رژه موتوری و  مسابقات ورزشی و کوهنوردی  را از برنامه‌های هفته ناجا در ابرکوه برشمرد.

برنامه های ویژه هفته ناجا از ۱۱ تا ۱۷ مهر برگزار می شود. 

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۰/ ۶۰۱۴/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابرکوه هفته نیروی انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد