Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی گفت: برای کمک به اشتغال سیل‌زدگان ۹۰۰ واحد دامداری در مناطق سیل‌زده استان گلستان احداث می‌شود. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آق‌قلا، حامد صادقی عصر امروز در بازدید از دامداری‌های در حال احداث این شهرستان سیل‌زده اظهار داشت: آستان قدس رضوی 620 میلیارد ریال برای اشتغالزایی در روستا‌های سیل‌زده استان گلستان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در زمان سیل آستان قدس رضوی هم در بخش اسکان و تغذیه سیل‌زدگان خدمات‌رسانی خوبی داشته است، گفت: برای ایجاد اشتغال در مناطق سیل‌زده کشور آستان قدس برنامه‌های زیادی را در نظر گرفته است.

امداد رسانی تیپ 288 نزاجا به سیل‌زدگان خاش108 میلیاردتومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان گلستانی پرداخت شدپرداخت بیش از ١٢ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به سیل‌زدگان در بانک صادرات

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی با اشاره به اختصاص 620 میلیاردریال برای ایجاد اشتغال پایدار در استان گلستان تاکید کرد: با این اعتبار 900 واحد دامداری  و 100 واحد صنایع دستی خانگی برای روستاییان آسیب‌دیده از سیل استان گلستان ایجاد می‌شود ودر حال حاضر هم بخشی از کار انجام شده است.

صادقی خاطرنشان کرد: بخشی از این اعتبار بلاعوض و بخشی نیز در قالب تسهیلات با کمک کمیته امدادامام خمینب (ره) در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) مشغول ساخت جایگاه‌های دام در روستاها است و برنامه داریم تا آذرماه این طرح‌ها تحویل مردم سیل‌زده آق‌قلا شود.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روزه اولی فرزندان شهدای مدافع حرم + فیلم

تولیت آستان قدس رضوی روزه خود را با دختران روزه اولی فرزندان شهید مدافع حرم افطار کرد.

در این مراسم بیش از ۴۰۰ نفر از فرزندان روزه اولی شهدای مدافع حرم حضور داشتند که از این میان بیش از ۸۰ روزه اولی از فرزندان شهدای لشکر فاطمیون بودند.

این مراسم در باغ خاتون آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جشن روزه اولی فرزندان شهدای مدافع حرم + فیلم
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • استقبال از پیکر شهید مدافع وطن نجاتی‌نیا در گرگان
  • یک دهه با شعارهای اقتصادی
  • برنامه وداع با اولین شهید گلستانی مرزبانی
  • دلجویی از خانواده نخستین شهید گلستانی مدافع وطن در سال ۱۴۰۳ + برنامه تشییع
  • شاعران گلستانی عیدانه های شعر خود را در حضور آیت الله نورمفیدی قرائت کردند
  • رونق گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در گلستان