Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از دستگیری یک پزشک خبر داد و گفت: در پی شکایت معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از طبابت پزشکی در مطبی فاقد مجوز، این مطب توسط اداره تعزیرات پلمب شده بود که پزشک دوباره اقدام به فک پلمب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز طی دستوری معاون دادستان به همراه قاضی ویژه و تیمی از پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان و آگاهی به محل رفته و در بازرسی از مطب مشخص شد، موارد بهداشتی رعایت نشده و مقادیری داروی غیرمجاز و سقط جنین نیز کشف شد.

معاون دادستان به همراه قاضی ویژه و تیمی از پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان و آگاهی به محل رفته و در بازرسی از مطب مشخص شد، موارد بهداشتی رعایت نشده و مقادیری داروی غیرمجاز و سقط جنین نیز کشف شد

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد افزود: این مطب غیرمجاز و فاقد مجوز امروز پلمب شد و پزشک نیز که ۶۰ سال دارد در حال حاضر بازداشت است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان همچنین از طرح شکایت دو خانواده در این رابطه خبر داد و گفت: یک پسر ۷ ساله و جوان ۲۷ ساله که به دلیل سرماخوردگی به این مطب مراجعه کرده بودند در اثر تزریق سرم فوت کردند که این موضوع در حال بررسی است، همچنین پدر یکی از اولیای دم مدعی شده است که روز گذشته در مراسم ترحیم دو خانواده‌ شرکت داشته که آن‌ها نیز فرزندانشان در همین مطب تحت درمان قرار داشتند.

یک پسر ۷ ساله و جوان ۲۷ ساله که به دلیل سرماخوردگی به این مطب مراجعه کرده بودند در اثر تزریق سرم فوت کردند که این موضوع در حال بررسی است

وی در پایان گفت: این پزشک آمپول‌هایی که در مطب برای بیماری سرماخوردگی از طریق سرم به افراد تزریق می‌کرده، دارو‌های بیمارستانی بوده که برای جلوگیری از شوک و تنگی نفس بیمار، حتما باید در بیمارستان تزریق شود.

حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد افزود: تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

میزان

انتهای پیام /

20 / 20 دادستان سیستان و بلوچستان بازداشت پزشک ۶۰ ساله حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دستگیری یک پزشک شکایت معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان طبابت پزشکی در مطبی فاقد مجوز فک پلمب فوت یک پسر ۷

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دادستان سیستان و بلوچستان دستگیری یک پزشک فک پلمب فوت یک پسر ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی

استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور ساخت و تکمیل شبکه بزرگراهی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محمد کرمی همچنین از مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی و حسین حاجی‌آبادی، رئیس تأمین و توزیع این منطقه با اهدای لوح‌های جداگانه قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی