Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ خوراکی‌های ما اغلب در رژیم غذایی حیوانات نه‌تن‌ها جایی ندارند بلکه می‌توانند برای سلامت آن‌ها مضر هم باشند. علاوه بر این شما با غذا دادن به حیوانات در واقع آن‌ها را ترغیب می‌کنید که هر چیزی را بجوند و بخورند. به‌عنوان مثال گوزنی که از دست شما غذا بخورد، بعد‌ها می‌تواند به سمت خوردن هر چیزی، حتی مواد سمی و خطرناک هم جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به استثنای این موارد، ارتباط مستقیم انسان با حیوان وحشی می‌تواند برای سلامتی هر دو طرف مشکل ایجاد کند.

برچسب ها: رویداد24 ، باغ وحش ، حیوانات ، حیوان وحشی ، رژیم غذایی حیوانات ، حیوان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باغ وحش حیوانات حیوان وحشی حیوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشاور جنگ طلب ترامپ درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران | چیزی که ما امشب دیدیم نمایانگر ...

به گزارش همشهری آنلاین،‌ جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه سی.ان.ان در واکنش به حمله دیشب ایران به رژیم صهیونیستی به تلافی حمله تروریستی این رژیم در ۱۳ فروردین به ساختمان کنسولگری ایران در شهر دمشق گفت، حمله ایران «شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل» را نشان می‌دهد.

او در این مصاحبه گفت: «چیزی که ما امشب دیدیم نمایانگر شکست سنگین بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود. شکست سنگینی در برابر ۲۰۰ موشک کروز و بالستیک و پهپاد.»

بولتون در ادامه این مصاحبه گفت: «بیایید از جورج دبلیو. بوش تشکر کنیم که آمریکا از معاهده ۱۹۷۲ ضد موشک بالستیک خارج و توانمندی دفاع ضد موشکی آمریکا را به کار گرفت.»

این مشاور امنیت ملی اسبق آمریکا که همواره به عنوان یک چهره جنگ‌طلب شهرت داشته در این مصاحبه پیشنهاد داد آمریکا و رژیم صهیونیستی در پاسخ به این حمله به ارزیابی خسارات و تقویت بازدارندگی دست زده و «اسرائیل نه یک پاسخ متناسب بلکه یک پاسخ بسیار شدیدتر بدهد.»

بولتون مدعی شد: «وقتی بازدارندگی شکست خورده شما باید به دشمن این درس را بدهید هر گونه حمله‌ای که در آینده بخواهد انجام دهد خساراتش بسیار بیشتر از دستاوردهایش خواهد بود.»

او اظهار کرد: «کاری که ایران کرد چشمگیرترین اقدام بود، اینکه از خاک خود مستقیما موشک‌های کروز و بالستیک را به سمت اسرائیل شلیک کرد.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

کد خبر 844303 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • فیلم/ عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟
  • (ویدیو) عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟!
  • عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟!
  • مفتی عمان، پاسخ ایران به رژیم اسرائیل را تحسین کرد
  • وقوع بیش از ۱۲ هزار ‌مورد حیوان‌گزیدگی در خوزستان در سال گذشته
  • پیشنهاد مشاور جنگ طلب ترامپ درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران | چیزی که ما امشب دیدیم نمایانگر ...
  • موش خرما چیست؟ بررسی انواع، غذا و صدای این حیوان (+عکس)
  • افزایش موارد حیوان‌آزاری در ژاپن
  • فروش حیوانات ذبحی در بازار پرندگان زینتی اصفهان ممنوع می‌شود
  • همصدایی تحلیلگران از شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه!