Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،کوروش مودت فرماندار خرمشهر گفت: زائران اربعین حسینی تنها تا فردا ۱۵ مهرماه اجازه دارند با خودروی شخصی خود به عراق سفر کنند و پس از آن تردد با خودروی شخصی به کشور عراق ممنوع است.

او  افزود: با توجه به شرایط ترافیکی و افزایش جمعیت در کشور عراق، این تصمیم اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه برای سفر با خودروی شخصی به عراق نیاز به هزینه و همچنین انجام تشریفات اداری است، گفت: زائران همچنین می‌توانند خودروهای شخصی خود را در پارکینگ موجود در مرز شلمچه پارک کنند و با خاطری آسوده به زیارت عتبات عالیات و شرکت در پیاده روی اربعین بروند.

انتهای پیام/ د

خروج زائران به عراق با خودرو شخصی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی مرزشلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین گروه از زائران عمره مفرده از بامداد روز دوشنبه

نخستین گروه زائران عمره مفرده از بامداد روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه عازم سرزمین وحی می‌شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با صدور مجوز پروازهای هواپیمایی ایران از سوی عربستان و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان حج و زیارت، نخستین گروه از زائران عمره مفرده، بامداد روز دوشنبه طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب؛ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد. 

اعزام زائران عمره به عربستان در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت است و بازگشت آنها از 13 تا 24 اردیبهشت صورت می‌گیرد، در واقع آخرین روز از بازگشت زائران عمره همزمان با آغاز پروازهای حج تمتع خواهد بود. 

در این بازه زمانی بیش از 5000 عمره‌گزار عازم عربستان خواهند شد که حدود 970 نفر از آنها از استان تهران خواهد بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • قیمت دینار عراق امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مدت زمان حضور زائران عمره و تمتع/ تأمین ارز حجاج
  • اعزام نخستین گروه از زائران عمره مفرده از بامداد روز دوشنبه
  • آخرین مهلت خروج عمره‌گزاران از عربستان چه زمانی است؟
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند