Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:06:18 GMT

اساسنامه کمیته ملی المپیک در هیات دولت تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۰۳۸۴

اساسنامه کمیته ملی المپیک در هیات دولت تصویب شد

هیات دولت به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان، اساسنامه کمیته ملی المپیک را با اصلاحاتی به تصویب رساند. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، با تهاتر مطالبات شرکت های «فولمن» و «خدمات بازرگانی آینده نگر مهر» از شرکت‌های دولتی «برق منطقه ای آذربایجان» و «مدیریت شبکه برق ایران» با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، طبق قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، دولت موظف است با درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی و تعاونی، مطالبات خود از آنان را با بدهی شرکت های دولتی به آنها تهاتر کند. بر این اساس، شرکت دولتی که جایگزین بدهکار می‌شود، می بایست مبلغ بدهی تسویه ‌شده را به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز کند.

ابطال مصوبه افزایش وظایف حاکمیتی شرکت مدیریت منابع آب ایران

دولت همچنین، برای تأمین نظر هیئت تطبیق مصوبات، تصویب‌‏نامه موضوع تعیین شرکت ‏مادرتخصصی ‏مدیریت ‏منابع ‏آب‏ ایران به عنوان شرکت‏ دولتی با وظایف سیاست‌گذاری و حاکمیتی را ابطال کرد.

لازم به ذکر است، طبق اساسنامه شرکت، مواردی که باید به تأیید وزارت‌خانه برسد، مشخص شده و در صورت تداخل وظایف تصدی‌گری وزارت‌خانه با شرکت مدیریت ‏منابع ‏آب ‏ایران، موضوع با اصلاح وظایف پست های وزارت‌خانه و پیشنهاد اصلاح اساسنامه شرکت، قابل حل و فصل است.

اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری

هیات وزیران در ادامه جلسه امروز، با توجه به گذشت حدود 15 سال ازتصویب اساسنامه فدراسیون های ورزشی آماتوری و ضرورت انجام تغییرات و اصلاحات مورد نیاز متناسب با شرایط امروز کشور و جهان، اساسنامه جدید این فدراسیون را تصویب کرد.

توسعه و گسترش رشته‌های تحت پوشش در سراسر کشور و بین همه گروه ها و اقشار مختلف، ارتقای کمی و کیفی ورزش قهرمانی در سطح ملی و بین‌المللی و تقویت همبستگی، غرور و هویت ملی، تحکیم، تقویت و ترویج ارزش های فرهنگی- اخلاقی، اصول المپیزم و رعایت بازی جوانمردانه، از جمله اهداف تعیین شده در این اساسنامه است.

انتهای پیام/

R1361/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون حکم حسین عبداللهی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات به وی تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، عبداللهی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد و پیش از این مسئولیت های متعددی از جمله رییس اداره بودجه دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، رییس اداره برنامه ریزی دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، معاون برنامه ریزی فرمانداری شبستر و فرماندار شبستر را عهده دار بوده است.

مجید سلیمی عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون نیز از سوی مدیر عامل بانک حکم خود را دریافت نمود. سلیمی طی بیش از یک دهه مسئولیت اداره کل تدارکات و خدمات را در بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور بر عهده داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • بومی سازی کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • مشارکت مردم در اقتصاد مستلزم ثبات قوانین و خروج دولت از تصدی‌گری‌ها
  • احیای اکوسیستم‌های آبی با رهاسازی‌های مناسب توسط وزارت نیرو
  • عملیاتی شدن ساخت واگن‌ها توسط چین/ شهردار تهران پیگیر موضوع در هیات دولت است