Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر علمی ثابت شده که اگرچه مغز واقعا یک ماهیچه نیست اما نیاز به تمرین دارد تا روی فرم بماند و حل معما راهکار مناسبی برای این هدف است.

به گزارش شریان نیوز، از نظر علمی ثابت شده که اگرچه مغز واقعا یک ماهیچه نیست، اما نیاز به تمرین دارد تا روی فرم بماند. حل کردن معما روش سرگرم کننده‌ای برای این است که مغز خارج از چارچوب فکر کند یا به عبارتی تمرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور چند معما برایتان آماده کرده ایم. چند تا از آن‌ها را می‌توانید حل کنید؟

سبد گلابی

در این تصویر چند مربع وجود دارد؟

سیب در بطری

فرار از زندان

سه راه ممکن برای فرار از زندان وجود دارد. اولین خروجی سگ‌های وحشی دارد. دومین بمبی با تایمر ۵ دقیقه‌ای دارد که از همین لحظه روشن شده است. سومی نگهبانی با اسلحه دارد. کدام را انتخاب می‌کنید؟

سنجاب و فندق

آسانسور

فردی در طبقه چهاردهم یک ساختمان زندگی می‌کند. او وقتی پایین می‌رود، همیشه به طبقه اول می‌رود. اما وقتی بالا می‌رود به طبقه دهم می‌رود و از آنجا به بعد را با پله می‌رود. وقتی در آسانسور کسی دیگر هم باشد یا وقتی هوا بارانی است مستقیما به طبقه چهاردهم می‌رود. می‌توانید رفتار عجیب او را توضیح دهید؟

دسته گل

چتر نجات

اعداد

پسر دکتر

تولد

قرص

ترتیب سن

سن میا ۳ برابر سن آنا است. سه سال پیش آنا یک سال کوچکتر از اکنون امیلی بود. الیویا دو برابر سن آنا را دارد. دختر‌ها را به ترتیب سن مرتب کنید.

در این تصویر چند مثلث می‌بینید؟

پیدا کردن مسیر

دو نگهبان

دو نگهبان به دو جهت مختلف نگاه می‌کردند، یکی حواسش به غرب بود که کسی از آن جا نمی‌آید، و دومی به شرق نگاه می‌کرد. یکی از نگهبانان از دیگری پرسید: «به چی لبخند می‌زنی؟»

از کجا فهمید که او می‌خندد؟

جواب‌ها:

سبد گلابی

در این تصویر چند مربع وجود دارد؟

سیب در بطری

فرار از زندان

سنجاب و فندق

آسانسور

دسته گل

چترنجات

اعداد

پسر دکتر

تولد

قرص

ترتیب سن

در این تصویر چند مثلث می‌بینید؟

پیدا کردن مسیر

دو نگهبان

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

رئیس دادگستری آذربایجان غربی گفت: در شورای طبقه‌بندی زندانیان با ۱۸ درخواست شامل ۴ پابند الکترونیک، ۷ آزادی مشروط و ۴ تعلیق مجازات و ۳ مرخصی موافقت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، دومین جلسه شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی در محل زندان ارومیه تشکیل شد.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این جلسه گفت: شورای طبقه بندی زندان برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی ایجاد شده و تلاش مسئولین قضایی و زندان فراهم کردن شرایط برای زندانیانی است که توانایی بهره‌مندی از ارفاقات و تاسیسات قانون را دارند.

در این جلسه تعداد 45 درخواست طرح شد و با بررسی و تصمیم اعضای شورا با 18 درخواست که شامل 4 پابند الکترونیک، 7 آزادی مشروط و 4 تعلیق مجازات و 3 مرخصی موافقت شد.

گفتنی است در پایان جلسه عتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی از بند جوانان زندان مرکزی ارومیه بازدید کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • (تصاویر) شبیه سازی داخل کشتی تایتانیک پیش از غرق شدن
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • عکس| بزرگ‌ترین هتل خاورمیانه؛ ساختمان ١۵ طبقه‌ای که روزگاری آسمان خراش بود
  • غار نخجیر؛ زیبایی بی‌بدیل خلقت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی ۵ مصدوم برجای گذاشت