Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اکبر امینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  حفظ امنیت از مهمترین دغدغه ها و اولویت ما است و. در این ارتباط با به کار گیری حدود ۱۰۰ هزار نفر نگهبان اشتغالزایی خاصی نیز ایجاد شده است.

وی ادامه داد:، در صورت توجه و حمایت هر چه بیشتر مسئولان کشور به این مرکز در قالب ارائه تسهیلات خاص  و بهره مندی از فناوری روز ، ظرفیت به کارگیری تا سقف ۲۰۰ هزار نفر تا ۲ سال آینده از دیگر برنامه های آینده ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تواجه به توانمندی و استعدادهای موجود می توانیم ظرفیت موسسات حفاظتی را تا ۱۰۰۰ موسسه افزایش دهیم، تصریح کرد: هم اکنون حدود ۷۰۰ موسسه حفاظتی مراقبتی در سه رتبه یک، ۲ و سه در سطح کشور فعالیت دارند که این موسسات پروانه فعالیت خود را پس از طی نمودن مراحل اداری از این مرکز دریافت کرده اند.

به گفته وی، موسسات حفاظتی مراقبتی غیر دولتی بوده و در قالب موضوعات پیشگیری از جرم و حفاظت و مراقبت تحت پوشش نیروی انتظامی فعالیت می کنند.

رئیس پلیس مرکز انتظام نیروی انتظامی گفت: حفاظت از شعبه های غیر مادر بانک های دولتی، ساماندهی حفاظتی و مراقبتی و الکترونیکی، حمل اوراق بها دار و پول، مراقبت از گردشگران، مراقبت از اماکن تفریحی و فرهنگی و نیز حفاظت از اماکن و تاسیسات حقوقی ودولتی از جمله وظائف موسسات حفاظتی مراقبتی است.

سرهنگ امینی با بیان اینکه حفاظت و مراقبت از از موسسات مالی و اعتباری، صندوق های قرض الحسنه و اسناد و اشیا قیمتی از دیگر کارهای محوله به اینگونه موسسات است، تصریح کرد: حفاظت و مراقبت از زمین و تاسیسات کشاورزی، سیلوها، انبارهای کالا، طرحهای عمرانی و غیره از دیگر وظائف این موسسات است.

وی گفت: واگذاری تجهیزات دفاع شخصی به استناد دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور و ستاد کل نیروهای مسلح برای متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد شرایط از دیگر فعالیت های این مرکز است.

سرهنگ امینی اظهار داشت: تولید امنیت، آرامش و احساس امنیت از مهمترین اولویت ما است که جا دارد مسئولان امر با ارائه امکانات و تجهیزات به روز و حمایت های اقتصادی توجه بیشتری به این مرکز از خود نشان دهند.

رئیس پلیس مرکز انتظام ناجا تصریح کرد: این مرکز یکی از رده های زیر مجموعه پلیس پیشگیری ناجا است که متولی اصلی در صدور مجوز فعالیت، ساماندهی و نظارت بر عملکرد موسسات حفاظتی و مراقبتی سراسر کشور است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 

 سردار رضا بنی اسدی فر فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، گفت: اعزام زائران با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سر گرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پرواز‌ها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵ هزار زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

سردار بنی اسدی فر در خصوص دارو‌های ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع استکه شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است و زائران مراقب این مسأله باشند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان 
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال