Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:09:12 GMT

کشف ۷۴۰۰ واحد آمپول مرفین در ماکو

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۱۵۰۰

کشف ۷۴۰۰ واحد آمپول مرفین در ماکو

حجت‌الاسلام‌ ابراهیم عباس‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تلاش، رصد و انجام عملیات شناسایی توسط نیروهای وزارت اطلاعات در گمرک بازرگان، یک کامیون ورودی به کشور در این مرز متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون، هفت هزار و ۴۰۰ دز آمپول مرفین که به طرز ماهرانه‌ای در کف و داخل زاپاس لاستیک کامیون جاسازی شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کارشناسان، ارزش این میزان کالای قاچاق کشف شده را هفت میلیارد ریال برآورد کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب ماکو اظهار کرد: در این ارتباط ۲ نفر متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

گمرک بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه ۱۳۰ کیلومتر است.

این گمرک در سال ۱۳۰۵ شمسی تاسیس شد و تنها مرز بین المللی بین ۲ کشور ایران و ترکیه به شمار می رود که به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است.

۷۱۳۲/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گمرک بازرگان آذربایجان غربی دادستان ماکو کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  عزیز برگ نی در دیدار جمعی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع ، با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است. 

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کردو افزود: عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است. 

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کرات به مرکز استان سفر کند. 

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود. 

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد (فیلم)
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو