Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-20@03:11:19 GMT

خودِ خودش بود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۱۵۰۹

خودِ خودش بود

قُرص‌ها افاقه نمی‌کنند و بدحالی‌ام نفسگیر است، اما می‌خندم.

رقیه توسلی/

قُرص‌ها افاقه نمی‌کنند و بدحالی‌ام نفسگیر است، اما می‌خندم.

اهلِ خانه نگرانند و ابراز همدردی می‌کنند. با شالِ قرمز، سَرم را بسته‌ام و افتاده‌ام روی تختِ «عزیز».

تب و آنفاوانزا و میگرنِ افسارگسیخته در من قیام کرده‌اند... چپ و راست درد می‌کشم و می‌خندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دو ساعت پیش که از پیاده‌روی برگشتم، گفتنی‌ها را برای همه تعریف کرده‌ام. «عزیز» از آن‌وقت شده است نگاه، «آقای همسر» نگاه، «خواهری» نگاه. می‌بینند چطور لبخند از صورتم کم نمی‌شود با اینکه اورژانس واجب شده‌ام.

وقتی دوره‌ام کردند گفتم چطور در یک حرکت سرخپوستی رفتم کافه زیر تیمچه... از آن بستنی‌های زعفرانی سنتی که آقاجان دعوتم می‌کرد پدر - دختری مزه مزه کنیم، سفارش دادم... آن هم در این اوضاع بی‌ریخت جسمی.

اعتراف کردم چطور قاشق قاشق این دسر تابستانه به جان پاییزی‌ام نشست... چون صندلی روبه‌رویی‌ام خالی نبود... آقاجان نشسته بود آنجا با خنده‌های قشنگِ باصفایش... با شال گردنی یشمی که انداخته بود... گفتم خبری از خیال نبود، خودِ خودِ خودش بود کنارم... عطرش را بو کشیدم... حتی می‌دانست سرما خورده‌ام، تذکر داد به چند قاشق بسنده کنم.

گفتم بی اندازه حالم، بد و روبه‌راه است... آخر هم با آقاجان نشستم سر یک میز و بعد مدت‌ها گپ و گفت کردیم و سبکبال شدم و هم بستنی بزرگوار به سبک خودش ناکارم کرد.

نقطه سر خط:

- خدا می‌داند بعضی دردها چقدر خوب و دوست داشتنی‌اند... چقدر درد نیستند... اصلاً نیمی از آرامش‌اند... خدا از حال و روز دلتنگ‌ها خبر دارد.

- کاش زودتر از این‌ها ردپای بستنی زعفرانی را پیدا کرده بودم.

- میگرن نمی‌کشد، دلتنگی اما اسلحه‌اش همیشه پُر است.

- عزیزانمان را سیرِ سیر نفس بکشیم، دوری رحم ندارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فروش دارو بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام شدید سعید واسعی از تیم سابق

به گزارش ورزش سه، سعید واسعی که در نیم‌فصل اول برای فولاد بازی می‌کرد، به دلیل برخی اختلافات فرصت کافی برای حضور در ترکیب را پیدا نمی‌کرد و‌ در نهایت هم فولادی‌ها به راحتی با جدایی این بازیکن خلاق و خوش تکنیک موافقت کردند.

هافبک دیروز فولاد حالا ستاره موفق مس در لیگ و جام حذفی است؛ او در دو بازی تیم نویدکیا مقابل استقلال درخشید و یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. او همچنین عملکرد موفقی در بازی با پیکان داشت و روز گذشته هم در مسابقه حساس مقابل فولاد، یک گل سه امتیازی به ثمر رساند.

واسعی که در تیم محرم احیا شده، انگیزه زیادی برای بازی مقابل فولاد و اثبات توانایی‌های خودش داشت و با یک ضربه دقیق در فولاد آرنا با تیم سابق خودش تسویه حساب کرد.

دیگر خبرها

  • انتقام شدید سعید واسعی از تیم سابق
  • ببینید | غذا دادن به یک خرس غولپیکر توسط مرد روس با قاشق
  • طرز تهیه دمی گوجه اسپانیایی، یک غذای ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • (عکس) صف طولانی بستنی قیفی صلواتی در حاشیه سفر رئیسی به سمنان
  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • درآمد کودکان زباله گرد چقدر است؟
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طرز تهیه کوکی زنجبیلی، ترد و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه کباب لاهماجون ، خوشمزه‌ترین کباب ترکی
  • سوپ جو دوسر بهترین گزینه برای وعده های کم کالری