Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان شادگان از معدوم‌سازی محموله‌ برنج غیر قابل مصرف به وزن بیش از ٥٢ تن در بندر شادگان با حمایت دادستان شهرستان خبر داد.

دکتر محمدحسین یاوراحمدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار آریا در آبادان اظهار داشت: به درخواست گمرگ شادگان در خصوص نمونه‌برداری از محموله برنج وارداتی یادشده، کارشناسان غذا و دارو نسبت به نمونه‌برداری اقدام کردند که براساس نتایج آزمایشگاهی جوابیه غیر قابل مصرف انسانی حاصل و براساس استعلام انجام‌شده از اداره دامپزشكی قابلیت مصرف دامی آن نیز مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع، به علت مضر بودن برای سلامت مردم، در راستای رونق بندر تجاری شادگان و نیز افزایش مبادلات تجاری از این گمرك، با پیگیری‌های حقوقی و پس از انجام مراحل قانونی، به دستور دادستان شهرستان شادگان، در حضور این مقام  قضایی كه مدافعِ شایسته‌ی حقوق عامه‌ی مردم شهرستان شادگان هستند محموله مذكور معدوم شد.

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معدوم سازی برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید محمدحسن فقیه گفت: یک محموله غیرمجاز ماهی در یک انبار غیر مجاز فروش ماهی حاوی انواع ماهی تالابی همچون؛ بنی، برزم، گطان و شبوت به تعداد ۲۴۰ قطعه بود که در حین گشت ماموران در محدوده شهری کشف شد.

وی افزود: افرادی سودجو ماهیان صید شده در تالاب را از صیادانی که به روش‌های غیرقانونی اقدام به صید می‌کنند، خریداری کرده و با انبار کردن به تعداد زیاد برای فروش به کشور همسایه حمل می‌کنند.

فقیه ادامه داد: در این ماموریت با توجه به محرز شدن تخلف صورت گرفته و ممنوعیت صید، یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده تخلف به مراجع قضایی برای طی کردن مراحل قانونی معرفی شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شادگان در رابطه با این تخلف صورت گرفته می‌گوید: به دلیل فصل تخم ریزی آبزیان در آب‌های داخلی، صید ماهی در تالاب و سایر آب‌های داخلی، خرید و فروش و حمل و نقل ماهیان تالابی و رودخانه‌ای تا خرداد ماه ممنوعیت قانونی داشته و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت چه صید غیر قانونی و چه حمل و نقل ماهیان برخورد‌های لازم صورت خواهد گرفت.

براساس این گزارش با توجه به ممنوعیت فعلی صید ماهی، با پایان یافتن دوره زمانی ممنوعیت صید ماهی، صیادانی که با روش مجاز می‌خواهند در تالاب شادگان ماهی صید کنند باید با مراجعه به اداره حفاظت محیط زیست نسبت به دریافت پروانه صید اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری
  • کشف محموله غیر مجاز ماهی‌های تالابی در شادگان
  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • معدوم‌سازی ۳ تن مواد غذایی در زبرخان
  • معدوم‌سازی ۳ تن فرآورده دامی تاریخ گذشته در قزوین
  • معدوم‌سازی ۴۷ تن کیلوگرم مواد غذایی فاسد
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق