Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@08:57:46 GMT

3 سال بدون غریق در ساحل میاندورود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۱۷۲۷

3 سال بدون غریق در ساحل میاندورود

رئیس ورزش و جوانان میاندورود گفت: در سال سال اخیر با تلاش ناجیان شهرستان هیچ‌گونه غریق نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه میاندورود بیش از نه کیلومتر ساحل دارد، اظهار کرد: چهار طرح در ساحل میاندورود شامل دو طرح خصوصی و دو طرح عمومی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: حدود هفت کیلومتر از ساحل میاندورود در پوشش ناجیان غریق شهرستان قرار دارد که 25 نفر ناجی در منطقه ممنوعه فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود، خاطرنشان کرد: با تلاش ناجیان شهرستان در دو شیفت صبح و بعدازظهر در طول طرح دریا در سال جاری ۸ نفر نجات پیدا کردند.

اسفندیاری تاکید کرد: از سال 96 و با تلاش رئیس هیات نجات غریق شهرستان و ناجیان، هیچ‌گونه غرقی در ساحل میاندورود نداشتیم.

وی با بیان اینکه این عملکرد با کمترین امکانات و تجهیزات به‌دست آمد، گفت: ناجیان ما سایه بان و آلاچیق و حتی اعتبار برای راه اندازی جت اسکی ندارند و در بعضی مناطق با کمبود ناجی روبرو هستیم و هر یک کیلومتر یک ناجی حضور دارد.

اسفندیاری با انتقاد ازعدم همکاری مدیران برخی از مجتمع‌های تفریحی با هیات و ناجیان، افزود: در صورت حمایت مدیران مجتمع‌های ساحلی و به کارگیری ناجیان باعث ایجاد شغل و کم کردن بار مالی دولت می‌شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود خاطرنشان کرد: ناجیان برای ادامه کار خود نیاز به حمایت بیشتری دارند و پرداخت به‌موقع حقوق ناجیان باعث دلگرمی آنها خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • (ویدئو) حال خوب فلسطینی‌های آواره در ساحل دریا
  • پاکسازی ساحل بندرخمیر
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد