Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:43:15 GMT

پل خور گردشگری و جاده ریگ به گناوه تکمیل شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۱۷۳۵

پل خور گردشگری و جاده ریگ به گناوه تکمیل شود

مهرداد ستوده روز دوشنبه در بازدید از طرح های عمرانی شهرستان گناوه افزود: باتوجه به اینکه یکی از مطالبه‌های  مهم مردم گناوه  تکمیل پل خور گردشگری است،  هیچ مضایقه‌ای برای تامین اعتبارات مورد نیاز این طرح در استان  صورت نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت:  از حوزه فنی و عمرانی شهرداری انتظار داریم بر این طرح متمرکز تا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستوده گفت:  شهردار گناوه با توجه به اعتبارات دریافتی از استان و حمایت‌های فنی استانداری قول داد که این طرح در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری برسد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: بر اساس روز شمار تعیین شده بر روند طرح پل خور گردشگری  نظارت خواهد شد.

وی  با ابراز نارضایتی از سرعت کم اجرای طرح جاده ساحلی بندرریگ به گناوه گفت: باید با اضافه شدن ماشین آلات، همزمان عملیات جاده سازی و " پل باکسی"  انجام تا قبل از عید و آغاز ورود گردشگران نوروزی به بهره‌برداری برسد.

ستوده  بیان کرد: افتتاح این طرح می‌تواند علاوه بر جاذبه‌های گردشگری فرصت‌های شغلی زیادی را برای اهالی بومی ایجاد و  فضای تجاری و گردشگری بندر ریگ و گناوه را رونق بیشتری بخشد.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: طرح  پل ورودی گناوه امسال به مناقصه می‌رود و طبق برنامه زمان بندی شده با همفکری دفاتر فنی و شهری استانداری، شهرداری و فرمانداری گناوه در کوتاه‌ترین زمان تدوین و عملیاتی شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پل شهر گناوه  دارای اهمیت بالایی از نظر گردشگری است و  موقعیت استراتژیکی و  ورودی یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور محسوب می‌شود، باید هر چه زودتر تکمیل شود.

شهرستان گناوه در  ۱۲۰ کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه طرح های زیرساختی بندرریگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین اسبقی روز دوشنبه در جلسه تکمیل پرونده‌های ثبتی و تقویم رویدادهای گردشگری تبریز، افزود: رویدادها و جشنواره‌هایی که به گردشگری غذا مرتبط است امسال حائز توجه ویژه‌ای است، چون شهر تبریز از نظر تنوع خوراکی‌ها، غذاها و شیرینی‌های سنتی با فرهنگ و تاریخ دیرینه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۳۴ رویداد مختلف در شهرها و بخش‌های مختلف آذربایجان‌شرقی در تقویم رویدادهای گردشگری کشور به ثبت رسیده است، اظهار کرد: ۱۳ مورد از این رویدادها مربوط به شهرستان تبریز است که با توجه به تعدد این موضوع لازم است تا پرونده‌های جدیدی برای ثبت در تقویم گردشگری کشور تنظیم و تکمیل شود.

اسبقی افزود: برنامه‌ها، رویدادها و جشنواره‌های یاد شده با مشارکت ارگان‌های مختلف شهرستانی اعم از فرمانداری، شهرداری، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان و صمت شهرستان تبریز برگزار می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه‌های هنری، تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی و غذایی باید اقدامات کافی برای افزایش این رویدادها به انجام برسد.

وی اهمیت مشارکت دستگاه‌ها و ادارات مختلف در ثبت ملی و منطقه‌ای رویدادها و جشنواره‌ها را مهم خواند و گفت: در این زمینه تلاش داریم تا رویدادها و جشنواره‌های مختلف که توسط فرمانداری، شهرداری، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت شهرستان تبریز برگزار می‌شوند، شناسایی و مستندنگاری شده و با تکمیل فرم‌های مربوطه، توسط ادارات متولی انجام شود.

کد خبر 6085736

دیگر خبرها

  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود